بهترین برند کورین موجود در بازار

بهترین برند کورین موجود در بازار

سنگ های کورین یکی از سنگ های مصنوعی هستند که در ساختمان سازی کاربرد زیادی دارند. این متریال خصوصا در آشپزخانه ها و به عنوان صفحه رو کابینتی و سنگ اپن و کانتر و … مورد استفاده قرار می گیرند. سنگ های کورین در برندهای مختلفی به تولید میرسند که در میان انها هم برندهای ایرانی و هم برندهای خارجی با کیفیتی وجود دارند. سوالی که همیشه برای خریداران مطرح می شود این است که بهترین برند کورین چیست؟ در این مطلب قصد داریم در این رابطه صحبت کنیم و با هم به بررسی بهترین برند کورین اعم از ایرانی و خارجی بپردازیم، با ما همراه باشید.

 

آشنایی با بهترین برند کورین

کورین ها سنگ های مصنوعی با ویژگی های منحصر بفردی هستند که آنها را به یک متریال مناسب برای استفاده در ساختمان سازی بدل میکنند. جالب است بدانید کورین نام یک برند تولید کننده سنگ های مصنوعی آمریکایی است که نخستین بار همین برند سنگ های مصنوعی را وارد کشورمان کرد. به همین دلیل هم نام این برند و تولید کننده بر روی این سنگ های مصنوعی باقی مانده و امروزه همه آنها را به این نام می شناسند. بهترین برند کورین هم به وسیله تولید کننده های خارجی و هم به وسیله تولید کننده های ایرانی به تولید میرسد که در ادامه به آنها می پردازیم.

اما پیش از آشنایی با این برندها کمی در مورد اینکه کدام نوع از این کورین ها بهتر بوده و کدام را انتخاب کنیم صحبت میکنیم. اولا که توصیه میکنیم پیش از انتخاب برند کورین مشخص کنید که این سنگ های مصنوعی را برای چه نوع استفاده و در چه مکانی نیاز دارید؟ سپس بررسی کنید که آیا کیفیت بالا و دوام و طول عمر زیاد برای شما در اولویت هستند؟ اگر جوابتان مثبت است و بودجه کافی هم در اختیار دارید پس به سراغ بهترین برند کورین  خارجی بروید. اما در مقابل اگر بودجه تان محدود بوده و قیمت سنگ ها برایتان مهم است می توانید به سراغ بهترین برندهای ایرانی کورین بروید. این برندها در عین کیفیت قابل قبول داشتن از قیمت موجهی هم برخوردار هستند و می توانند انتخاب خوبی به شمار بیایند. استفاده از اطلاعات مشاوران فروش هم همیشه می تواند کمک کننده باشد، چرا که آنها هم این محصولات را شناخته و هم از مشتریان فیدبک های مثبت و منفی دریافت میکنند و لذا آنها می توانند یک راهنمای خوب برای شما هنگام انتخاب بهترین برند کورین چه ابرانی و چه خارجی باشند.

 

  •   بهترین برند کورین خارجی

کورین های خارجی از نظر کیفیت بی نظیر هستند. آنها کاملا مقاوم بوده و از نظر دوام و طول عمر فوق العاده عمل میکنند. اگر بخواهیم سطح کیفی انواع برند کورین خارجی را با هم مقایسه کنیم می توانیم بگوییم که تقریبا همه آنها در یک سطح قرار دارند و برتری خاصی در مقایسه با هم ندارند. از جمله بهترین برند کورین خارجی می توانیم به برندهای زیر اشاره کنیم:

  1. کورین سامسونگ
  2. کورین ال جی
  3. کورین هانکس
  4. کورین دوپونت

هانکس- MARRONNIER -D-027

 

  •   بهترین برند کورین ایرانی

درست است که اگر بخواهیم کورین های ایرانی را با خارجی مقایسه کنیم قطعا خارجی ها با اختلاف بهتر هستند اما این دلیل نمی شود که انواع برندهای کورن ایرانی بی کیفیت بوده و نامناسب باشند. بلکه برعکس این سنگ ها کاملا کاربردی بوده و از مزیت های بسیاری بهره مند هستند. همه برندهای کورین ایرانی از نظر سطح کیفی تقریبا در یک ردیف قرار می گیرند و نمی توان برای یک برند برتری خاصی قائل شد. همه آنها از مقاومت قابل قبولی برخوردار هستند و از نظر هم رنگ و هم طرح کاملا متنوع هستند. علاوه بر این یکپارچه نیز بوده و بدون درز هم اجرا میشوند. یکی از بزرگترین مزیت هایی که برای برند کورین ایرانی مطرح می شود قیمت اقتصادی تر آن در مقایسه با کورین های خارجی است و همین موضوع هم سبب می شود گاها این کورین های تولید داخل بیشتر انتخاب شوند و مورد استفاده قرار گیرند. از جمله بهترین برندهای کورین ایرانی می توانیم از موارد زیر نام ببریم:

 

سه برند برتر کورین ایرانی :

شامل

کورین فرمینو و کورین تیسان و کورین سوپر استون هستند

 

تیسان-840

 

در ادامه قصد داریم به معرفی هر یک از این بهترین برند کورین های ایرانی و خارجی بپردازیم، با ما همراه باشید.

 

  •   برند کورین خارجی

  1. کورین سامسونگ

سنگ های کورین تولید شده به وسیله برند سامسونگ که به نام استارون هم شناخته می شود در سال هزار و نهصد و نود و دو به صورت کاملا گسترده مورد استفاده قرار گرفتند. عمده استفاده از این سنگ های مصنوعی به عنوان سنگ روی کابینتی،سنگ روی کانتر، متریال میزهای رسپشن، سینک های سنگی و … بوده و کورین های این برند کاملا کاربردی و مناسب به نظر می رسند. با توجه به بهداشتی بودن سنگ های کورین، سنگ های تولید شده به وسیله این کمپانی تمامی مجوزهای لازم برای به کارگیری در مرکزهای بهداشتی، محل هایی که در ارتباط با غذا و خوراکی ها هستند و همچنین مرکزهای خدماتی و … را دارا هستند و می توانند بدون هیچ مشکلی در مکان هایی از این دست مورد استفاده قرار بگیرند. صفحات کورین برند سامسونگ دارای تنوع در طرح و رنگ فوق العاده ای هستند و هر گونه طراحی با آنها قابل پیاده است. خوب است بدانید بالغ بر ۱۰۰ طرح مختلف برای کورن های این برند وجود دارد که دیگر جای حرفی در انتخاب برای مشتری باقی نمی گذارند. کورین هایی که برند سامسونگ تولید می کند در ابتدای کار خود با نام استارون شناخته میشد، اما در سال دو هزار و هفده سهام شرکت استارون به شرکتی به نام لوته اختصاص یافت. از آن زمان به بعد روی کورین های این برند لیبل لوته استارون قرار داده می شود و البته که در این صنعت این کورین ها را با هر دو نام آن می شناسند.

  1. کورین ال جی

یکی از بهترین برند کورین در میان برندهای خارجی کورین های ال جی هستند که با نام تجاری هایمکس هم شناخته میشوند. کورین های تولید شده به وسیله این برند از سطح کیفی مثال زدنی برخوردار هستند و از نظر تنوع در طرح ها و رنگ های موج.د  هم فوق العاده عمل کرده اند. هر طرح و رنگی که بخواهید را می توانید در میان ورق های کورین هایمکس یا همان ال جی پیدا کنید و صفحه های رو کابینتی، روی اپن و کانتر و حتی سینک خود را کاملا متناسب با سایر بخش های آشپزخانه تان دکور کنید. این ورقه ها با ضخامت ۱۲ میلی متری به بازار عرضه میشوند. همچنین ابعادی که آنها با آن تولید می شوند صفحه های سیصد و شصت و شش در هفتاد و شش سانتی متری است. سطح کیفی کورین های ال جی و سامسونگ بسیار نزدیک به هم بوده و تفاوت شایان ذکری با هم ندارند.

  1. کورین هانکس

در سال هزار و نهصد و پنجاه و دو شرکتی به نام هانوا فعالیت خود را در زمینه تولید سنگ های مصنوعی از جمله کورین آغا کرد. این برند در کره جنوبی مشغول به فعالیت بوده و کورین های تولید آن به نام هاین شناخته می شوند. سنگ های کورین تولید برند هانکس دارای هفتاد و هشت طرح و رنگ متنوع بوده و در پانزده گروه متفاوت در بازار برای خرید وجود دارند. دسته بندی هایی که برای این کورین ها وجود دارد به شرح زیر هستند:

  • Classic
  • Solid
  • Bellassimo II
  • Glittering
  • Trio Series
  • Magic
  • Stratum
  • Cubic Series
  • Therapy
  • Brionne
  • Native
  • Bellassimo
  • Pearl Series
  • Giant Series
  • Galleria

بهترین برند کورین موجود در بازار سنگ هانکس 1 بهترین برند کورین موجود در بازار سنگ هانکس

  1. کورین دوپونت

یکی از بهترین برند کورین خارجی را می توان برند آمریکایی دوپونت معرفی کرد. خود شرکت دوپونت که یک کارخانه فعال در زمینه مواد شیمیایی است در سال هزار و هشتصد و دو زاه اندازی شد و در سال هزار و نهصد و شصت بود که این برند توانست کورین های پلیمری را طراحی کرده و به تولید برساند. تنوع طرح ها و رنگ های این برند به شدت بی نظیر است و معمولا آن را در شمار نخستین و البته که بهترین و باکیفیت ترین برندهایی که به تولید سنگ های کورین می پردازند قرار می دهند.

بهترین برند کورین موجود در بازار سنگ دوپونت بهترین برند کورین موجود در بازار سنگ دوپونت

 

  •   برند کورین ایرانی

حال که با بهترین برند کورین های خارجی آشنا شدید خوب است کمی هم با کورین های داخلی و برندهای سازنده آنها آشنا شوید. این دست کورین ها برای پروژه هایی که با بودجه محدود هستند بسیار مناسب بوده و می توان با هزینه ای کمتر کورین هایی باکیفیت اما ساخت داخل را در اختیار داشت.

  1. کورین فرمینو

یکی از بهترین و با کیفیت ترین کورین های ایرانی برند کورین فرمینو تخصصی تولیدکننده کورین رگه دار و ابر و بادی هست و از مواد اولیه تشکیل دهنده خیلی خوبی ساخته شده است. در دو مدل رگه بلند و ابر و بادی با رگه های کوچک تشکیل شده است.  محصولات تولید شده به وسیله این بهترین برند کورین ایرانی با ضمانت از نظر کیفیت به بازار عرضه میشوند و مشتریانی که نسبت به خرید این کورین های اقدام کرده اند عموما از محصولات رضایت کامل داشته اند.

  1. کورین تیسان

در این بخش از معرفی بهترین برند کورین نوبت به برند ایرانی تیسان میرسد یکی دیگر از تولیدکننده برتر کورین در ایران شرکت تیسان می باشد وابسته به شرکت تیسان چوب ایرانیان. کورین تیسان در دو قالب کورین های دانه دار و ابر و بادی تشکیل شده است و از تولیدکننده های جدید ولی قدرتمند بازار است. با تکنولوژی بالا و تیراژ تولید بالا. ضمناً شرکت تیسان از تولیدکننده های بزرگ ام دی اف در کشور نیز هستند که در عرصه کورین نیز فعال شده اند. یکی از بهترین برند کورین های ایرانی از نظر تنوع تعداد کد و رنگ همین تیسان است که دارای حدود صد تنوع رنگی و طرحی برای صفحه های کورین است. 

  1. کورین اورانوس

این شرکت در شمار بزرگترین کارخانه های تولید سنگ کورین در ایران محسوب می شود و فعالیت خود را در سال هزار و سیصد و هشتاد و هشت شروع کرده است. کورین های اورانوس را می توان برای طراحی و اجرایی کردن سینک ها، کابینت ها، صفحه های رو کابینتی، اپن، وان حمام، روشویی ها و … مورد استفاده قرار داد.صفحه های کورین تولید شده به وسیله این برند ایرانی در ۷ دسته بندی مختلف قرار می گیرند که این دسته بندی ها به شرح زیر هستند:

  • GR1
  • GR2
  • GR3
  • GR4
  • Maysie
  • Solid (S)
  • SP

بهترین برند کورین موجود در بازار سنگ اورانوس 1 بهترین برند کورین موجود در بازار سنگ اورانوس

  1. کورین آتیسیتون

در سال هزار و سیصد و هشتاد و پنج بود که کارخانه بهین ساخت الوند کار خود را در حوزه تولید سنگ های مصنوعی استارت زد و در سال بعد هم شرکت خود را به صورت رسمی به ثبت رساند. این کارخانه در استان همدان واقع شده است و کلیه کورین های آن در دو دسته اکونومی و پریمیوم به تولید می رسند. اگر بخواهیم این دو سری از کورین های آتیستون را با هم مقایسه کنیم میتوان گفت که سری اکونومی همانطور که از نام آن هم مشخص است مقرون به صرفه و اقتصادی بوده و قیمت های مناسب تر و به تبع آن سطح کیفی معمولی تری دارد. و در مقابل سری پریمیوم این برنداز سطح کیفی بالاتری نسبت به اکونومی ها برخوردار بوده و هم دارای تنوع بیشتری هستند و البته که از نظر قیمتی هم گران قیمت تر از نمونه های موجود در دسته اکونومی هستند.

  1. کورین تکسانیت

کورین های تکسانیت به وسیله کارخانه گلستان بلورر طراحی شده و به بازار عرضه میشوند. این کارخانه در ساب هزار و سیصد و هشتاد و سه راه اندازی شد و دو سال بعد و در سال هزار و سیصد و هشتاد و پنج توانست صفحه های کورین یکپارچه خود را با برند و نام تکسانیت تولید کرده و به بازار عرضه کند.  علاوه بر صفحات کورین، برند تکسانیت اقدام به طراح و عرضه سینک و روشویی های یکپارچه ای کرده که از نظر طرح و رنگ کاملا با صفحه ها همخوانی داشته و متناسب هستند.

بهترین برند کورین موجود در بازار سنگ تکسانیت بهترین برند کورین موجود در بازار تکسانیت

  1. کورین سوپر استون

در ادامه معرفی بهترین برند کورین ایرانی نوبت به برند سوپر استون میرسد. کورین های سوپر استون به وسیله شرکت گرانیت سازان پارس طراحی شده و به بازار عرضه میشوند. یکی از دلیل هایی که این شرکت را به عنوان بهترین برند کورین ایرانی می شناسند بحث تولید این سنگ های مصنوعی به صورت کاملا تخصصی و توسط خط آمریکایی است. در واقع کورین های سوپر استون به شکلی تخصصی و کاملا مهندسی شده در این کارخانه به تولید میرسند و توانسته اند تا حد زیادی رضایت خریداران و مشتریان را به دست آورند. خوب است بدانید که کورین های سوپر استون با نام کورین فابریون هم در بازار شناخته شده و عرضه می شوند. محصولات سوپراستون از سطح کیفی بسیاری بالایی برخوردار هستند به گونه ای که صادرات آنها به کشورهای همسایه هم در حجم بالایی صورت می پذیرد.

 

جمع بندی

سنگ های کورین یکی از محبوب ترین متریال ها در ساختمان سازی هستند که ویژگی های منحصر بفرد آنها سبب شده است آن ها انتخاب خوبی برای متریال آشپزخانه و سرویس های بهداشتی به شمار بیایند. دوام و مقاومت زیاد، تنوع در طرح و رنگ، قابلیت ترمیم پذیری، اجرای بدون درز و یکپارچه بودن از جمله مهمترین این مشخصه ها برای سنگ های کورین هستند. از جمله بهترین برندهای کورین خارجی می توانیم به سامسونگ، ال جی، هانکس و دوپونت اشاره کنیم. برای انتخاب میان بهترین برند کورین چه ایرانی و چه خارجی نخست می بایست به نوع کاربرد و استفاده و همچنین مکانی که این سنگ ها قرار است در ان نصب شوند دقت کنیم. همچنین بودجه مان و هزینه ای که برای این سنگ ها می خواهیم انجام دهیم هم از اولویت بالایی برخوردار است. در این مطلب در مورد بهترین برند کورین صحبت کردیم و چند نمونه از این برندها را -هم خارجی و هم ایرانی- به شما معرفی کرده و مورد بررسی قرار داده ایم که امیدواریم برای شما مفید واقع شده باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *