رونق تولید شیت های ابر و باد

مدتی است با توجه به نیاز بازار به طرح های جدید و یا خارج از عرف همیشگی و نیاز مردم به داشتن طرح های یونیک و جدید ( بقولی طرح هایی که هیچ کس نداشته باشد) تولیدکنندگان داخلی کورین درایران به این فکر افتادند که این نیاز بازار را با توجه به رونق تولید شیت های ابر و باد مرتفع سازند و دست به کار شدند.
تولیدکنندگان داخلی با ورود به این عرصه گوی سبقت را در عرصه نوآوری در طرح از خارجی ها ربودند. امید داریم همچنا بتوانند تولیدکنندگان دلسوز وطن کماکان به نسبت رشد نیاز و رونق تولید شیت های ابر و باد بتوانند پا یا پای به رقابت جدی تری در این عرصه بپردازند و بتوانند در عرصه کیفیت تولید نیز به بالاترین سطح ممکن و فراتر از محصولات خارجی برسند.
شرکت هایی که در این مدت توانستند طرح های جدید ابر باد را تولید و توسعه دهند را می توان بشرح ذیل نام برد:
اورانوس – تکسانیت – آتیستون
گالری طرح های جدید این شرکت ها را می توانید در گالری تصاویرشان در بخش گالری تولیدکنندگان مشاهده بفرمایید.
گفتنی است در صنعت کوارتز نیز این طرح ها از قدیم الایام بورس بوده و بعنوان یکی از دسته طرح های اصلی شرکت هایی مانند توتم کوارتز نیز بوده است.
 
این طرح های جدید تنها مزیت محصولات داخلی در طرح های جدید نیست. بلکه محصولات داخلی مزیت دیگری دارند بدین صورت که هرگز هیچ طرحی نیست که از کیف سمپل پسند باشد ولی نتوان تامین نمود، زیرا نیاز به پروسه طولانی واردات ندارد و تامین آن در شرایط عادی تولید امکان پذیر است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *