معرفی شرکت و محصولات آرته آلمان

ARTE Surface

شرکت آرته

شرکت ARTE® Develop Technology   درسال ۱۹۹۸ در شهر Wetzlar   (آلمان ) در نزدیکی بزرگترین شهرهای فناوری دنیا تاسیس شد .

arte-4

این شرکت درکنار فعالیت های مربوط به ایجاد فن آوری های جدید جهت تولید و بهبود محصولات پلیمری و صنعتی در قاره های  اروپا و آمریکا ، در سال ۲۰۱۸  تولید محصولات تحت برند خود را در زمینه صفحات دکوراتیو در زمینی به وسعت ۴۰ هزارمترمربع و با ظرفیت سالانه  2 میلیون متر مربع  آغاز نمود .

از اهم محصولات دکوراتیو این شرکت میتوان به صفحاتSolis Surface  و صفحات  SPC  ( Stone , Plastic  Composite) اشاره کرد .

تولیدات صفحات اکریلیک سالید سورفیس این شرکت  تحت  دو  مارک تجاری Contra™ (Acrylic)    و  Flora™(Pure Acrylic)     انجام میگیرد .

تنها تفاوت بین این ۲ گروه در خاصیت فرمینگ حرارتی بوده و به لطف تکنولوژی بالای این شرکت ، تمامی محصولات سالید سورفیس  این شرکت  دارای خواص مکانیکی و شیمیایی مشابه هستند .

  • ورق های گروه Flora™ دارای خواص Ultra Thermoforming  ( فرم پذیری حرارتی قوق العاده ) بوده  و طبیعتا قیمت بالاتری را نیز دارند .
  • نظر به قیمت مناسب ، پولیش پذیری عالی و ابعاد بسیار دقیق در ورق های گروه Contra™  استفاده از آن در  طراحی های بدون خم و صاف به طراحان و مجریان عزیز پیشنهاد میشود .
  • چسب های این شرکت تحت فرمولاسیون جدید و انحصاری شرکت ARTE   با استحکام بسیار بالا  در بیش از ۵۰۰ رنگ  تولید می شود که با همه برندهای سطح جامد و کوارتز بین المللی مطابقت دارد.

از دیگر خواص این چسب میتوان به مقاومت عالی در برابر اشعه ماوراء بنفش ، مقاومت در برابر زرد شدن ، مقاومت در برابر حرارت های بالا و پایین ، مقاومت در برابر سایش و انعطاف بالا اشاره کرد .

کلیه محصولات تولیدی شرکت ARTE  مطابق با استانداردهای بین المللی محیط زیست تولید و عرضه میگردد.

 

arte

نمونه و سمپل کورین آرته :

Arte-Germany-مشکی Arte-Germany-Sanded Arte-Germany-SandedSahara-CD-047 Arte-Germany-سفید Arte-Germany-سفید

 

برای مشاهده نمونه های بیشتر این مجموعه اینجا کلیک کنید.

برای سفارش محصولات سنگ کورین آرته با شماره : ۰۲۱۶۶۹۰۸۶۰۰ تماس حاصل نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *