نصب ظرفشویی و سینک و روشویی کورین

جانمایی و آماده سازی
سنگ کورین با ضخامت ۶ میلیمتر برای نصب ظرفشویی و سینک و روشویی کورین توصیه نمیشود.سنگ کورین را بچرخانید تا پشت آن بطرف بالا و روی یک سطح محکم قرارگیرد.
کاسه را روی صفحه قراردهید.
حلقه دور کاسه را هیچگونه برش و تغییری ندهید.با یک میخ و یا پیچ گوشتی یک خط روی صفحه و اطراف محیط کاسه بکشید.یک سوراخ ۳۱ میلی متری روی صفحه و درست زیر سوراخ کاسه ایجاد کنید(شکل ۱)
با یک سنباده ۱۸۰ (روی یک تکه چوب چسبانده شده است)روی صفحه جائی که کاسه قرار است چسبانده شود را بسابید.
این سایش خطوط و علائم موجود روی صفحه را پاک می کند. با یک سنباده ۱۸۰ حلقه لبه کاسه را نیز بسابید لبه حلقه را گرد و یا در آن بریدگی ایجاد نکنید(شکل ۲)
چهارمحل بست با قلاب برنجی مطابق شکل ۳ را علامت بزنید .این بست ها میتوانند از ضایعات سنگ کورین به ابعاد ۱۲*۳۸*۲۵ میلی متر باشند.بست ها را در پشت صفحه بچسبانید .این کار مانع از حرکت کاسه حین چسباندن می شود.نصب ظرفشویی و سینک و روشویی کورینچسباندن
کاسه را بردارید و محل چسب را با الکل بی رنگ تمیز نموده و بگذارید خشک شود.
چسب سنگ کورین را با ماده سخت کننده مخلوط و روی صفحه در محل حلقه کاسه کاملا بمالید.
از یک میله پیچ دارو قطعه چوب استفاده و کاسه را به صفحه ببندید(شکل ۴)میله پیچ دار را سفت نمائید تا چسب بطور یکنواخت از درز بیرون بزند و خشک شود.
در صورتیکه کاسه از جنس سنگ کورین نباشد می توان از گیره و چسب سیلیکون طبق شکل ۵ استفاده نمود.

چسباندن ظرفشویی

شکل دادن لبه
صفحه را برگردانید و با استفاده ا یک تیغ فرز بلبرینگ دار لبه را بصورت گرد و یا پله دار شکل دهید.صفحه را ازسوراخ وسط کاسه با یک تیغ برش تا نزدیکی لبه کاسه برش دهید از سوراخ وسط شروع و درجهت حرکت عقربه ساعت در اطراف کاسه پیش بروید.
قسمت برش خورده را نگهدارید تابا برش تدریجی به لبه صدمه ای وارد نشود.(شکل ۶)
لبه گرد(شکل ۸و۱۰)به نحوی است که می توان خط درز را پنهان نمود.تیغ فرز به آرامی کاسه را می تراشد و تمام اضافات درز را برمی دارد.
با تیغ فرزهای مختلف می توان لبه را به شکل های متفاوت در آورد .
توجه::وقتیکه آب جوش داخل کاسه ریخته می شود ،آب سرد بایستی تدریجا ریخته شود تا از هرترک احتمالی جلوگیری گردد.نصب ظرفشویی و سینک و روشویی کورین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *