ساب و پرداخت کورین

ساب و پرداخت کورین
تمام محصولات سنگ کورین داری خطوط جزئی مرحله ساب می باشند.
این خطوط درنتیجه ساییدن روی صفحات با سنباده ۲۲۰ می باشند.
برای انجام هرگونه پرداخت نهائی این خطوط بایستی برطرف گردند.این کار را با سنباده ۲۲۰ و یک دستگاه ساب لرزان چرخشی ۱۵۲ و یا ۲۰۳ میلیمتری میتوان انجام داد.ساب و پرداخت کورین

مراحل ساییدن:

ساب و پرداخت کورین
۱- دستگاه ساب را در جهت عقب و جلو حرکت دهید.بطور چرخشی حرکت ندهید.
۲- هردفعه ۵۰% قسمت سابیده شده دفعه قبل را دوباره بسابید.
۳- آهسته و یکنواخت بسابید،هرثانیه ۲۵ میلیمترمربع.
۴- کاغذ  سنباده را از گرد سایش تمیز نگه دارید. این کار با قرار دادن دستگاه ساب روشن روی یک تکه موکت به مدت چند ثانیه انجام می شود(کاغذ سنباده را مرتب بازدید نمایید)هرکاغذ سنباده برای یک متر مربع سنگ کورین کافی است.

ساب و پرداخت کورین

سطح مات

پس از برطرف نمودن خطوط جزئی با سنباده ۲۲۰ یک صفحه اسکاچ نرم زوی دستگاه ساب بگذارید تا سطح یکنواخت گردد.سطح مات به آسانی نگهداری می شود و برای جاهای پرتردد مناسب است.مطمئن شوید که مشتری از شرایط نگهداری نوع سطح انتخاب شده آگاه باشد.
برای رنگهای تیره تر قبل از استفاده از اسکاچ نیاز با سنباده ۲۲۰ و ۴۰۰ دارید.برای نتایج بهتر ،از قدری آب و مایع ظرفشویی با اسکاچ نرم استفاده نمایید.

ساب و پرداخت کورین

سطح نیمه براق
ازسنباده ۲۲۰ استفاده نمایید،ساییدن را با سنباده ۴۰۰ تکرار نمایید.سپس اسکاچ خیلی نرم بزنید.برای ساییدن با اسکاچ خیلی نرم آب صابون نیز استفاده نمایید.

 

نیمه براق

سطح براق
بعد از ساییدن با سنباده ۲۲۰،ساییدن را با سنباده ۴۰۰ تکرار نمایید ،برای براقیت بیشتر می توان با واکس مخصوص و پولیش با نمد کار را ادامه داد . دستگاه پولیش باید ۸ تا ۱۰ آمپر  ۲۵۰۰ دور در دقیقه باشد.
رنگهای تیره براق خط و خش را سریع نشان میدهند. رنگ تیره براق برای اماکن پرتردد توصیه نمیشود.

براق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *