توتم-9609-مارکوئینا

185,300,000

 

لطفاً قبل از سفارش ، موجودی دقیق را استعلام کنید.

 

استعلام آنلاین قیمت

استعلام قیمتاستعلام قیمت استعلام قیمتاستعلام قیمت استعلام قیمت استعلام قیمت

 

96 عدد در انبار

مقایسه

توضیحات

کوارتز توتم 9609 یکی دیگز از محصولات کوارتز ایرانی می باشد که کد قبلی آن 9906 بوده است. کوارتز توتم 9609 با زمینه مشکی و رگه های بلند و نازک سفید طراحی و به بازار عرضه شد که از نظر ظاهری به کد 9610 نزدیک است، یکی از پرطرفدارترین محصولان توتم می باشد که رکه های طریف سفید آن هارمونی زیبایی را به چشم مخاطب نشان می دهد.

ویژگی های کوارتز توتم  9609 مشکی با رگه های بلند سفید

از آنجایی که در طراحی کوارتز توتم 9609 سعی بر آن شده که رگه رهای سفید بازتاب لطیفی را ارائه دهد تا شکوه رتک مشکی بیشتر به چشم بیاید، همین امر موجب شده که یک پس زمینه شیک و مجلل برای هر سبک طراحی داخلی فراهم شود. رنگ عالب زمینه مشکی به خوبی با رنگ ها و اجزای مختلف هماهنگ می شود و امکان طراحی فضایی بی پایان را فراهم می کند. این محصول چه بخشی از فضای طراحی شما را شامل شود و چه در سطوح بزرگتر گنجانده شود، می تواند ظرافت مدرن را به فضای داخلی اضافه کند. نور کافی برای جلوگیری از احساس تاریکی یا محصور بودن فضا ضروری است. هنگام استفاده از کوارتز توتم 9609 در طراحی داخلی، این نکته را در نظر داشته باشید که نورپردازی فضای شما یا منابع نوری در فضای شما رعایت شده باشد. برای افزایش بیشتر زیبایی سطوح این  طرح زیبا، وسایل روشنایی را به صورت استراتژیک ترکیب کنید.

موارد استفاده از کوارتز توتم 9609

  • در فضای آشپزخانه می توانید سطح میز، صفحه کابینت و جزیره را با کوارتز مشکی پوشش دهید تا حسی از تجمل را به آشپزخانه اضافه کند. برای هماهنگی بیشتر با عناصر دیگر می توانید  آنها را با کابینت های سفید یا رنگ روشن ست کنید تا کنتراست قابل توجهی داشته باشند.
  • یکی از کاربردهای کوارتز در سرویس بهداشتی و حمام است. که ظاهری شیک در حمام ایجاد می کنند. می توانید  با شیرآلات طلایی ظرافت و زیبایی آن را تکمیل کرد.
  • در سالن نشیمن، استفاده از کوارتز مشکی به عنوان دور شومینه می تواند یک نقطه کانونی خیره کننده ایجاد کند.
  • کوارتز توتم 9609 را به عنوان یک دیوار برجسته در اتاق های نشیمن، ناهارخوری ها یا اتاق خواب ها بگنجانید تا جلوه ای از درام و پیچیدگی را به فضا اضافه کنید.
  • در طراحی های مدرن برت فضاهای دوبلکس می توانید این کوارتز را برای افزودن ظرافت به پله ها استفاده کرد.
  • در دفاتر خانگی یا فضاهای تجاری، انتخاب توتم 9609 به عنوان میز کار با رنگ مشکی می تواند یک محیط حرفه ای ایجاد کند.
  • در رستوران ها، بارها یا کافه ها، میزهای کوارتز مشکی می تواند فضایی شیک و جذاب تری را برای مشتریان فراهم کند.
  • در ساختمان های تجاری، از کوارتز مشکی می توان به عنوان روکش خارجی برای ارائه نمای مدرن استفاده کرد.

از مزایای استفاده از توتم 9609 در یک فضای تجاری و خانگی می توان به دوام، تعمیر و نگهداری کم و توانایی اضافه کردن رنگ لوکس به محیط اشاره کرد. علاوه بر این، ماهیت مقاومت در برابر آب و لک، آن را در برابر لکه‌ها، باکتری‌ها و سایر آلاینده‌ها مقاوم می‌کند و آن را به گزینه‌ای بهداشتی برای کاربردهای تجاری و سرویس های بهداشتی و بیمارستانی تبدیل می‌کند.

توضیحات تکمیلی

وزن 120 کیلوگرم
ابعاد 300 × 140 × 1.2 سانتیمتر
متریال

ماده اولیه

شرکت سازنده

محصول کشور

برند

حاوی رنگ

رنگ تیره یا روشن

رنگ سرد یا گرم

ویژگی بصری

درجه کیفی

,

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “توتم-9609-مارکوئینا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *