فرمینو-عرض 76-مشکی رگه سفید-Fo527

117,000,000

 

لطفاً قبل از سفارش ، موجودی دقیق را استعلام کنید.

 

استعلام آنلاین قیمت

استعلام قیمتاستعلام قیمت استعلام قیمتاستعلام قیمت استعلام قیمت استعلام قیمت

 

100 عدد در انبار

مقایسه

توضیحات

فرمینو FO527 با طرحی ابر و بادی و زمینه مشکی به همراه رگه های سفید محصول دیگری از کورین فرمینو است که جایگاه خوبی در نگاه مشتریان باز کرده است. برای انتخاب صفحات کابینت شما این نکته را در نظر داشته باشید که طراحی فضایتان، مدرن، نئوکلاسیک، کلاسیک و یا سنتی است؟ هنگامی که نوع طراحی فضای شما مشخص باشد، شما انتخاب بهتری در صفحات کورین خواهید داشت. علاوه بر سبک طراحی، رنگ کابینت، کف پوش و دیوارها و حتی رنگ سایر عناصر موجود در فضای شما در انتخاب صفحه کابینت شما برای حلوه بیشتر، موثر است. چشم ها در مواجه با رنگ های یکدست به مدت طولانی خسته خواهند شد، طرح های ابر و بادی از خستگی چشم شما جلوگیری میکند. پس اگر زمان زیادی را روی کانتر، میز یا کابینت میگذرانید، حتما به این نکته توجه کنید.

کورین ابر و بادی فرمینو fO527 مشکی رگه سفید

با توجه به جلوه ابر و بادی این کورین، عموما برای فضاهای کلاسیک از این طرح استفاده میشود. رتگ مشکی و سفید همواره دو رنگ متضاد جذاب در کنار یکدیگر بوده اند. و ترکیب این دو رنگ در کورین فرمینو مشکی رگه سفید،جذابیت دوچندانی را ایجاد کرده است. وجود رگه های سفید در این صفحات موجب می شود که اثر گرد و غبار کمتر دیده شود. اگر شما یک آشپزخانه با کابینت های سفید و کم رنگ داشته باشید، یا فقط چند قسمت کوچک به عنوان صفحه روی کابینت داشته باشید، کورین ابر و بادی فرمینو FO527 مسکی رگه سفید، در ترکیب با سفید، جلوه ی زیبا و شیکی را به ارمغان می آورد.

نکات استفاده کورین ابر و بادی فرمینو FO527 مشکی رگه سفید

  1. اگر قصد دارید یک طرح سیاه و سفید کلاسیک داشته باشید کورین ابر و بادی فرمینو FO527 مشکی رگه سفید ، گزینه خوبی برای این انتخاب است.
  2. اگر فضایی با متراز بالا دارید می توانید از رنگ های هم طیبف این کد برای طراحی خود استفاده کنید
  3. توجه داشته باشید اگر فقط از عناصر رنگ مکشی در طراحی خود استفاده کنید امکان دارد جلوه تاریک و متروکی را نشان دهد. برای رفع این حالت می توانید در برخی از قسمت ها از رنگ های روشن و متضاد استفاده کنید
  4. اگر لوازم خانه شما به رنگ سیلور است رنگ کابینت هم طیف با کورین ابر و بادی فرمینو FO527 مشکی رگه سفید، یک دکور مدرن را نشان خواهد داد.
  5. اگر میخواهید رنگ کانتر تاپ شما با سایر عناصر تیره هماهنگ شود می توانید این کورین را انتخاب کنید.
  6. اگر رنگ کابینت یا قفسه های شما تیره است، صفحه کابینت مکشی برای هماهنگی آن بهتر خواهد بود.
  7. استفاده از رنگ مشکی در فضا نیازمند منابع نوری خوبی است. اگر فضای شما از منابع نور طبیعی بهره مند نیست می توانید از نورپردازی و منابع نور مصنوعی استفاده کنید تا بازتاب نور بهتری داشته باشید.
  8. ویژگی نور گذر بودن صفحات کورین فرمینو این امکان را می دهد که در نورپردازی شاهد یک جلوه بی نظیرتر از صفحات کورین داشته باشد.

 

توضیحات تکمیلی

وزن 1 کیلوگرم
ابعاد 368 × 76 × 1.2 سانتیمتر
متریال

برند

محصول کشور

حاوی رنگ

رنگ سرد یا گرم

رنگ تیره یا روشن

ویژگی بصری

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرمینو-عرض 76-مشکی رگه سفید-Fo527”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *