فرمینو-عرض 76-کرم رگه قهوه ای-Fo521

117,000,000

 

لطفاً قبل از سفارش ، موجودی دقیق را استعلام کنید.

 

استعلام آنلاین قیمت

استعلام قیمتاستعلام قیمت استعلام قیمتاستعلام قیمت استعلام قیمت استعلام قیمت

 

100 عدد در انبار

مقایسه

توضیحات

فرمینو اوارمان کد fo 521 به رنگ کرم به همراه رگه های قهوه ای و سفید است که در عین سادگی، بسیار خاص و زیباست. این طراحی خاص برای دکوراسیون کلاسیک و فضاهای کوچک بسیار مناسب است. رگه های سفید و درخشان سفید در صفحات کورین فرمینو اوارمان با ترکیبی ابر و بادی جذابیت بیشتری به آن داده است. بسیاری از صاحبخانه‌ها و طراحان رنگ سفید را برای آشپزخانه و دکوراسیون انتخاب می‌کنند. رنگ کرم روشن و دلبازی است و اگر فضای شما متراز نسبتا پایینی دارد و تمایل دارید طراحی داخلی منزلتان زیباتر و دلبازتر به نظر برسد فرمینو اوارمان را انتخاب کنید. همانطور که می دانید قلب هر خانه ای آشپرخانه آن است. و یک طراحی زیبا در قلب خانه شما می تواند فضای گرم و صمیمی تری را برایتان به ارمغان بیاورد.همین طور باعث برجسته نشان دادن دیگر جزییات تزیینی و بزرگ نشان دادن فضای شما میشود. با توجه به اینکه رنگ صفحات کورین اوارمان کرم با رگه های قهوه ای و سفید است می توانید آن را با کابینت های رنگ سفید، شیری و قهوه ای و حتی نسکافه ای و شکلاتی هماهنگ کنید که ترکیب بیشتر این رنگ ها به همراه رنگ کرم فضای گرم و لبازتری را به نمایش خواهد گذاشت. ترکیب چوب و رنگ جوب در طراحی دکوراسیون شما جلوه کلاسیک خاص تری ارائه میدهد که چشم نواز و بی نظیر است.اگر رنگ کابینت شما قهوه ای یا قهوه ای سوخته است شک نداشته باشید کورین فرمینو اوارمان با رنگ کرم و رگه های سفید و قهوه ای درخشش بیشتری به رنگ کابینت شما میدهد. این تصور کمی نادرست است که رنگ کرم را میتوان تنها برای فضاهای کلاسیک براحتی استفاده کرد، شما می توانید با ترکیب رنگ طوسی، کرم و قهوه ای فضایتان را مدرن تر کنید. در این راستا از جزئیات غافل نشوید. یراق آلات کابینت شما نقش موثری در بازتاب این موارد دارند. ترکیبات ابر و بادی و رنگ های خاص فرمینو اوارمان باعث می شود که گرد و غبار براحتی نمایان نباشد. یکی از ویژگی ها بارز و خاص کورین فرمینو قابلیت نورگذر بودن آن است که این اگر در طراحی خود از این ویژگی بهره ببرید با یک نورپردازی ساده می توانید فضای شیک و حاص و متفاوت تری را در شب پیش کش چشمهایتان کنید.

فرمینو اوارمان کرم رگه قهوه ای
از انجایی که رنگ کرم رنگ روشن است و در فضایی مثل آشپزخانه که بیشترین در معرض استفاده است امکان دارد صفحات کابینت در حین کار دچار کثیفی و شوند یا مواد رنگی بر روی آن ریخته شود. شاید نگران این باشید که این صفحات چون رنگ روشن دارند رنگ را به خود میگیرند. به دلیل خاصیا آنتی باکتریال بودن کورین فرمینو اوارمان و سطح صاف و صیقلی آن نه تنها رنگی را به خود جذب نمیکند بلکه در کوتاه ترین زمان ممکن با ساده ترین مواد شوینده براحتی قابل تمیز شدن است.

اگر طراحی شما منحنی شکل است و یا دوست دارید از فضایتان بهترین استفاده را برای طراحی ببرید با انتخاب ورق کورین فرینو اوارمان با قابلیت خم پذیری 30 درجه براحتی می توانید هر سطح منحنی را پوشش دهی کنید.

کورین فرمینو اوارمان برای شما مناسب است اگر:
  1. فضای شما نسبتا کوچک است و دوست دارید دلبازتر و بزرگ تر دیده شود.
  2. به فضای کلاسیک علاقه دارید
  3. دوست دارید از نمادهای طبیعت مثل چوب در کنار طراحی دکوراسیون خود استفاده کنید
  4. از سبک طراحی خاصی پیروی نمیکنید
  5. می خواهید براحتی فضای کابیت و آشپزخانه شما با سایر لوازم هماهنگ شود
  6. با توجه به هزینه ها می خواهید کورین با کیفیت و با قیمت مناسب تهیه کنید که ظاهری زیبا و چشم نواز داشته باشد.

 

توضیحات تکمیلی

وزن 1 کیلوگرم
ابعاد 368 × 76 × 1.2 سانتیمتر
متریال

برند

محصول کشور

حاوی رنگ

رنگ سرد یا گرم

رنگ تیره یا روشن

ویژگی بصری

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرمینو-عرض 76-کرم رگه قهوه ای-Fo521”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *