فرمینو-عرض 76-سفید رگه سفید-Fo532-Civileh

117,000,000

 

لطفاً قبل از سفارش ، موجودی دقیق را استعلام کنید.

 

استعلام آنلاین قیمت

استعلام قیمتاستعلام قیمت استعلام قیمتاستعلام قیمت استعلام قیمت استعلام قیمت

 

100 عدد در انبار

مقایسه

توضیحات

کورین فرمینو ابر و بادی Civileh با کد Fo532 به رنک زمینه سفید و شیری به همراه رگه های سفید یک محصول پرطرفدار در صفحات کابینت کورین است.رنگ سفید که نشانه آرامش و پاکیزگی است و ترکیب هنرمندانه این رنک با رگه های سفید، یک صفحه منحصر به فردی را رقم زده است که علاوه بر اینکه ویژگی های یک صفحه سفید را در خودش دارد، ویژگی های یک صفحه ابر و بادی را نیز به شما میدهد. انتخاب زیرکانه صفحه کورین فرمینو Fo532 سفید رگه سفید برای فضای آشپزخانه شما، همیشه یک فضای تمیز و مرتب را منعکس میکند.

کورین فرمینو ابر و بادی Civileh با کد Fo532 سفید رگه سفید

همانطور که می دانیم رنگ سفید یک رنگ خنثی است و در طراحی با هر رنگی می توان آن را ترکیب کرد. شما می توانید رنک سفید را با رنگ گردویی انتخاب کنید که یک طرح کلاسیک را خلق کند، از رنگ طلایی کنار رنگ سفید استفاده کنید که یک شاهکار لوکس و سلطنتی را نمایش دهد. با رنگ  مشکی ترکیب شود که انتخاب رنگ سفید و مشکی همیشه چشم نواز بوده است. با رنگ های گرم مانند رنگ نارنحی، زرد و یا قرمز ترکیب کنید. دقت داشته باشید که در طراحی فضای خود از جزئیات و المان های کوچک برای بهتر دیده شدن رنگ سفید استفاده کنید. تا فضای شما دچار یکنواختی نشود.

ویژگی های کورین فرمینو ابر و بادی Civileh با کد Fo532 سفید رگه سفید

  • اگر دوست دارید بازتاب نور بیشتری را داشته باشید و در عین خال نمی خواهید از صفحات کورین سفید خالص استفاده کنید این کورین یک پیشنهاد عالی می تواند برای شما باشد
  • شاید شما از آن دسته از افرادی هستید که نشان داده شدن گرد و غبار بر روی سطوح برایتان خوشایند نیست، کورین فرمینو  Civileh سفید رگه سفید، دقیقا همان چیزی است که بدنبالش بودید.
  • به دلیل آنتی باکتریال بودن صفحات کورین فرمینو Civileh می توانید برای محیط های بیمارستان، آزمایشگاه، روشویی و هرفضایی که دوست دارید پاکیزه باشد و منبع تجمع باکتری و میکروب نشود، مناسب است.
  • اگر فضای شما کمی کوچک است صفحه کورین سفید به شما کمک میکند که فضایتان بزرگ تر و دلباز تر نشان داده شود.
  • قابلیت نورگذر بودن صفحات کورین فرمینو را در طراحی فضای خود فراموش نکنید.

 

توضیحات تکمیلی

وزن 1 کیلوگرم
ابعاد 368 × 76 × 1.2 سانتیمتر
متریال

برند

محصول کشور

حاوی رنگ

رنگ تیره یا روشن

رنگ سرد یا گرم

ویژگی بصری

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرمینو-عرض 76-سفید رگه سفید-Fo532-Civileh”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *