توتم-6124

1

 

لطفاً قبل از سفارش ، موجودی دقیق را استعلام کنید.

 

استعلام آنلاین قیمت

استعلام قیمتاستعلام قیمت استعلام قیمتاستعلام قیمت استعلام قیمت استعلام قیمت

 

100 عدد در انبار

مقایسه

توضیحات

توتم 6124 ،با طراحی زیبا و ساده ابرو بادی، که از عناصر طبیعت الهام گرفته است و طیف رنگی گرم و ملایمی دارد. رنگ زمینه قهوه ای روشن این محصول با رگه های ابر و بادی سفید و کرم، رنگی خاص شبیه به ماسه های ساحلی را از خود نشان میدهد. و برای هر سبک طراحی و کابینت اعم از کلاسیک، نئو کلاسیک و مدرن قابل استفاده است. اگر چه اخیرا، طراحی های داخلی به سبک مدرن، ترند شده است. با این حال برای دوست داران طرح های سنتی و کلاسیک در طراحی طرح های زیبایی تولید می شود. که علاوه بر مقاومت در برابر لکه، و ضربه از زیبایی منخصر بفردی برخوردارند. کوارتز توتم 6124 در برابر گرما و شوک های حرارتی نیز مقاوم است و با گذاشتن اجسام گرم و داغ بر سطح آن تغییر رنک نمی دهند.

آشپزخانه مکان پرترددی است و اسنفاده از ابزرات آشپزی نظیر چاقو و اجسام نوک تیز به مرور زمان شاید صفحه کابینت و میز شما را از زیبایی اولیه خارج کند. این مشکل در متریال کوارتز حل شده است. و مقاومت بالای کوارتز استفاده شده در توتم، در برابر خش و ضربه، آسودگی خاطر را به شما می دهد و می توانید سالیان سال از صفحه کابینت و میز خود استفاده کنید. سطح این کوارتز صاف و صیقلی است و در برابر نفوذ آب و لکه بسیار مقاوم است. به همین دلیل از تجمع باکتری خصوصا اطراف سینک جلوگیری می کند.

انتخاب رنگ مناسب کابینت می تواند به زیباتر نشان دادن کوارتز توتم 6124 کمک کنید. اگر رنگ کابنت های خود را سفید انتخاب کنید بازتاب نور بیشتری را خواهید داشت. استفاده از رنگ های کرم در هماهنگی بیشتر با این محصول می تواند فضای گرم و صمیمی تری را فراهم کند.

در حال حاضر این محصول تولید نمی شود شما می توانید نمونه های مشابه را اینجا ببنید

توضیحات تکمیلی

وزن 120 کیلوگرم
ابعاد 300 × 140 × 1.2 سانتیمتر
متریال

ماده اولیه

شرکت سازنده

محصول کشور

برند

حاوی رنگ

,

رنگ تیره یا روشن

رنگ سرد یا گرم

ویژگی بصری

اندازه دانه بندی

درجه کیفی

,

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “توتم-6124”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *