توتم-9614

185,300,000

 

لطفاً قبل از سفارش ، موجودی دقیق را استعلام کنید.

 

استعلام آنلاین قیمت

استعلام قیمتاستعلام قیمت استعلام قیمتاستعلام قیمت استعلام قیمت استعلام قیمت

 

96 عدد در انبار

مقایسه

توضیحات

توتم 9614 با زمینه مشکی و رگه های زیبای سفید که با کد 9912 نیز آن را می شناسیم یکی دیگر از تولیدات کوارتز ایرانی توتم است. ظاهرزیبا و ساده و در عین حال مدرن این کوارتز برای سخت پسندان پیشنهاد ح.بی است. استفاده از کوارتز توتم 9614 مشکی با رگه های سفید هم در طراحی و هم در دکوراسیون می تواند ظاهری چشمگیر و منسجم را در کل فضای شما ایجاد کند. این ترکیب زیبایی مدرن و پیچیده ای را ارائه می دهد، در حالی که رگه های سفید کنتراست و جذابیت بصری را به سطح تاریک می بخشد.صفحات کوارتز مقاومت بالایی در برابر خط و خش دارند و همین امر به انتخاب کوارتز در دکوراسیون کمک میکند. قابلیت ضدآب بودن و نفوذ ناپذیری آن، برای انتخاب این کوارتز در سطوحی مانند حمام، سرویس بهداشتی که به دلیل رطوبت می تواند منجر به جمع شدن باکتری شود، جلوگیری میکند.

ویژگی های توتم 9614:

تضاد بین رنگ مشکی به همراه رگه های سفید جلوه ای ظریف و چشم نواز است. رگه های سفید روی سطح کوارتز سیاه جذابیت بصری قابل توجهی را ایجاد می کند. کوارتز توتم 9614 مشکی با رگه های سفید ظاهری مدرن و مجلل دارد که آن را به انتخابی ایده آل برای طراحی های داخلی با کیفیت بالا تبدیل می کند. ترکیب رنک سیاه و سفید در کنار یه ترکیب دیرآشنا و همه کاره است و می تواند طیف وسیعی از رنگ های کابینت و سبک های طراحی داخلی را تکمیل کند. رگه های سفید روی سطح مشکی توتم 9614 به آن عمق و بعد می افزاید و ظاهری پویا و جذاب به فضای شما می دهد.

نکاتی در انتهاب توتم 9614:

  • اگر انتخاب شما این محصول است بهتر است بدانید که می توانید رنگ دیوار را خاکستری روشن یا خنثی، انتخاب کنید تا پس زمینه ای متعادل ایجاد کند.
  • در طراحی دکور انتخابی توتم 9614 بهتر است چراغ‌های مدرن را با رنگ‌های سیاه یا سفید انتخاب کنید تا طرح کلی را تکمیل کرده و ظرافتی را به آن اضافه کند.
  • استفاده از رنگ های ترکیبی نیز می تواند پیشنهاد خوبی باشد.
  • می توانید از مواد طبیعی مانند چوب یا فضای سبز در ترکیب طراحی خود استفاده کنید تا گرما و تعادل را به رنگ مشکی و سفید این کوارتز اضافه کنید.
  • اگر توتم 9614  را به عنوان صفحه کابینت آشپزخانه خود انتخاب کرده اید می توانید از کابینت های سفید استفاده کنید تا بر رگه های سفید در کوارتز مشکی بیشتر تأکید کند.

توضیحات تکمیلی

وزن 120 کیلوگرم
ابعاد 300 × 140 × 1.2 سانتیمتر
متریال

ماده اولیه

شرکت سازنده

محصول کشور

برند

حاوی رنگ

رنگ تیره یا روشن

رنگ سرد یا گرم

ویژگی بصری

درجه کیفی

,

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “توتم-9614”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *