توتم-6220-royalbotticion-inspiration

137,283,000

 

لطفاً قبل از سفارش ، موجودی دقیق را استعلام کنید.

 

استعلام آنلاین قیمت

استعلام قیمتاستعلام قیمت استعلام قیمتاستعلام قیمت استعلام قیمت استعلام قیمت

 

100 عدد در انبار

مقایسه

توضیحات

کوارتز توتم 6220 برای طرف داران طرح های سنتی و کلاسیک این محصول زیبا را با نام royal botticion تواید کرده است که رنگ زمینه آن کرم تیره است و رگه های سفید و شیری در سراسر اسلب به طور یکنواخت وجود دارد. ترکیب رنگ کرم و رگه های شیری یک ضفحه با تم رنگی گرم را ایجاد کرده و برای طراخی های سنتی و کلاسیک و نئوکلاسیک بسیار مناسب است. رنگ کرم زمینه این محصول مانع از نمایش گرد و غبار می شود. علاوه بر این رنگ روشن کوارتز توتم 6220 بازتاب نور خوبی دارد و برای فضاهای کوچک مناسب تر است. علاوه بر آن محیطی گرم و صمیمی را تداعی میکند.

ویژگی های کوارتز توتم 6220

صفحات کوارتز توتم در برابر اسیدهای خانگی بسار مقاوم است و نکرانی بابت تغییر رنک یا خورده شدن سطح آن را نداشته باشید. برای تمیز کرئن صفحات کارتز از ماده تمیز کننده ساده می توانید استفاده کنید همانطور که می دانید صفحات کوارتز تخت فشار تولید میشوند و به همین دلیل عاری از منافذ می باشند به همین دلیل متنع از جذب لکه به خود میشوند و حتی در جذب رطوبت بسیار مقاوم می باشند. میزان مقاومت این صفحات در برابر گرما بی نظیر است و نسبت به شوک حرارتی کاملا مقاوم است و تغییر رتک ندارد. برارحتی بر روی سطوح آن خش نمی افتد و برای سالیان طولانی همراه خانه شما خواهد بود.

موارد استفاده از کوارتز توتم 6220

  • این صفحات به دلیل طراخی زیبایی که دارد برای صفحه کابینت آشپرخانه، جزیره و یا میز غذا خورری مورد استقاده قرار میگیرد. ترکیب رنگ کابینت سفید یا کرم با این صفحات زیبایی دوچندانی را به فضای آشپرخانه شما میدهد.
  • کوارتز توتم در برابر خش و ضربه مقاوم است و به همین دلیل برای انتخاب میز پشخوان دفاتر اداری یا میز پذیرش بیمارستان ها و آزمایشگاه ها مناسب است.
  • مقاومت بالای و نفوذ ناپذیری کوارتز توتم در برابر نم و طوبت، آن را به انتخاب شایسته برای صفحات روشویی در اماکن عمومی و پاسازهای تجاری میکند.

توضیحات تکمیلی

وزن 120 کیلوگرم
ابعاد 300 × 140 × 1.2 سانتیمتر
متریال

ماده اولیه

شرکت سازنده

محصول کشور

برند

حاوی رنگ

رنگ تیره یا روشن

رنگ سرد یا گرم

ویژگی بصری

اندازه دانه بندی

درجه کیفی

,

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “توتم-6220-royalbotticion-inspiration”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *