توتم-9610

203,500,000

 

لطفاً قبل از سفارش ، موجودی دقیق را استعلام کنید.

 

استعلام آنلاین قیمت

استعلام قیمتاستعلام قیمت استعلام قیمتاستعلام قیمت استعلام قیمت استعلام قیمت

 

100 عدد در انبار

مقایسه

توضیحات

کوارتز توتم 9610 که برخی آن را با کد 9910 می شناسند محصول دیگر از توتم می باشد که با رنگ زمینه مشکی به همراه رگه های نازک  سفید می تواند ظاهری چشمگیر و خیره کننده ایجاد کند. تضاد شدید بین سیاه و سفید جلوه ای زیبا و چشم نواز ایجاد می کند. رگه های سفید روی سطح مشکی توجه را به خود جلب کرده و جذابیت بصری را به فضای شما اضافه می کند. زمینه مشکی و رگه‌های سفید، انتخابی عالی برای سبک‌های داخلی مدرن و مینیمال می باشد. در نظر داشته باشید که رگه های سفید در میان زمینه مشکی به عنوان یک نقطه کانونی عمل می کنند، صفحه کانتر را برجسته می کنند و به یک ویژگی برجسته در آشپزخانه تبدیل می شوند. ترکیب رنگ های مشکی و سفید در کنار هم همیشه انتخاب بی نظیری یوده است این ترکیب رنگ جذاب، یک ترکیب همه کاره است که می توانند طیف وسیعی از رنگ های کابینت و سبک های طراحی را تکمیل کنند. وقتی انتخاب شما توتم 9610 باشد، این ترکیب زیبا برای کابینت های روشن و تیره به خوبی کار می کند و زیبایی خاصی به فضای شما می دهد.

ویژگی های کوارتز توتم 9610 مشکی با رگه های ملایم سفید

  • کوارتز به دلیل مقاومت بالا در برابر خط و خش برای فضاهایی که احتمال آسیب در استفاده مداوم و طولانی مدت، مانند آشپزخانه، حمام، یا محیط های کارگاهی و دفاتر مهندسی ایده‌آل است.
  • کوارتز در برابر لکه و کثیفی مقاوم است از این جهت برای مجیط های پرتردد مانند بیمارستان ها، کلنیک ها و فضاهای آزمایشگاهی که عاری از باکتری می باشند بیار مناسب است.
  • توتم 9610 کوارتز مشکی با رگه های سفید ظاهری تمیز و براق دارد که ظاهری مدرن به فضا می بخشد.
  • یکی از مشکلاتی که اکثر افراد در فضای آشپزخانه و آشپزخانه صنعتی و کارگاهی دارند قرار دادن ظروف داغ بر سطح کابینت است، که در متریال های دیگر اثر حرارت بر روی صفحه ماندگار و قابل روئیت است. مقاومت بالای کوارتز در برایر حرارت، نکته حایز اهمیتی است که می تواند به انتخاب شما برای آشپزخانه کمک کند

نکاتی که در انتخاب کوارتز توام 9610 مشکی به رگه های سفید باید در نظر گرفته شوند:

یکی از نکاتی که در انتخاب کوارتز توتم 9610 باید مورد توجه قرار دهید این نکته می باشد که رد گرد و غبار بر سطوح مشکی خود را بیشتر نشان می دهند و همین امر ضرورت تمیز کردن صفحه را برای زیبایی و تمیزی، بیشتر میکند. یکی از نکات مهم دیگر که در طراحی و بهتر شدن فضای شما موثر است، بازتاب نور کم در صفحات رنگ تیره است. اگر طراحی فضای شما مدرن و مینیمال نمی باشد، و منابع نوری خوبی در فضای شما نیست، این نکته را در طراحی فضای خود در نظر بگیرید.

نکاتی برای انتخاب رنگ مشکی و سفید در طراحی

  • طرح های رنگی مشکی و سفید بی انتها هستند و از مد نمی افتند و آنها را به انتخابی مطمئن و ماندگار برای پروژه های مختلف طراحی تبدیل می کنند.
  • نوارهای نازک سفید روی سطح مشکی، ظرافت و عمق خاصی ایجاد می‌کند و از یکنواخت به نظر رسیدن فضا جلوگیری می‌کند.
  • ترکیب رنگ مشکی و سفید حسی از پیچیدگی و ظرافت را تراوش می کند. بدون اینکه بیش از حد زرق و برق دار باشد، لمسی از تجمل به فضا می بخشد.
  • رنگ مشکی و سفید جذابیتی جاودانه دارند و در سبک های طراحی مدرن و امروزی به خوبی کار می کنند.

هنگام استفاده از صفحه کابینت کوارتز مشکی با رگه های سفید، طرح کلی رنگ و عناصر طراحی اتاق را در نظر بگیرید. این ترکیب از نظر تطبیق با رنگ ها و مواد دیگر تطبیق پذیری را ارائه می دهد و فرصت هایی را برای خلاقیت در طراحی داخلی شما فراهم می کند.

توضیحات تکمیلی

وزن 120 کیلوگرم
ابعاد 300 × 140 × 1.2 سانتیمتر
متریال

ماده اولیه

شرکت سازنده

محصول کشور

برند

حاوی رنگ

رنگ تیره یا روشن

رنگ سرد یا گرم

ویژگی بصری

درجه کیفی

,

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “توتم-9610”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *