فرمینو -عرض 76-سفید رگه طوسی-Fo533

117,000,000

 

لطفاً قبل از سفارش ، موجودی دقیق را استعلام کنید.

 

استعلام آنلاین قیمت

استعلام قیمتاستعلام قیمت استعلام قیمتاستعلام قیمت استعلام قیمت استعلام قیمت

 

100 عدد در انبار

مقایسه

توضیحات

کورین فرمینو 533 ابر و بادی با زمینه سفید رگه های ملایم طوسی با طراحی ظریف رگه هایش سلیقه هر بانوی ایرانی را به خود جلب میکند تا در عین سادگی و زیبایی،یک همراه همیشگی در دکوراسیون خانه شما باشد. همانظور که می دانیم رنگ سفید به دلیل بازتاب نور بیشتری که از خود دارد موجب می شود که فضای شما بزرگتر به نظر برسد با توجه به این ویژگی کورین فرمینو سفید رگه طوسی برای فضاهایی که متراز کوچکتری دارند و یا به دلیل طراحی ساختمان از منابع نور طبیعی زیادی برخوردار نیستند می تواند یک انتخاب شایسته باشد. صفحات سفید در طراحی دکوراسیون داخلی بسیار پرکاربرد است رنگ سفید، درخشان، پرنور، آرامش دهنده و نشان دهنده تمیزی و پاکی است. اگر شما طرفدار دکوراسیون مدرن هستید نقش آفرینی رگه های طوسی ملایم در این صفحات به شما این امکان را میدهد که با انتخاب رنگ طوسی و خاکستری و ترکیب آن با صفحات کورین سفید رگه طوسی، یک طراحی شیک، مدرن و چشم نواز را داشته باشید.

کورین فرمینو 533 ابر و بادی با زمینه سفید رگه طوسی

سفید رنگی است که فضایی خلاقانه و ساده و بزرگ و مرتب را ارائه می دهد. به دلیل حضور رگه های ملایم طوسی در این صفحات بر خلاف کورین های رنگ تیره و مشکی انعکاس اثر گرد و غبار در این صفحه ها کمتر است و به چشم نمی آید.از آنجایی که رنگ سفید یک رنگ خنثی است شما می توانید از رنگ های متضاد، هم طیف و هر رنگی که به سلیقه شما نزدیک است را با این صفحات ترکیب کنید. به عنوان مثال ترکیب رنگ سفید با رنگ مشکی، رنگ هایی متضادی که همیشه در کنار هم جلوه بصری زیبایی را به یادگار گذاشته اند. خوشبختانه صفحات سفید کورین فرمینو سفید رگه طوسی به دلیل خاصیت آنتی باکتریال بودن خود و مقاوم بودن آنها در برابر انواع لکه ها، شما می توانند سالیان سال با کمی مراقبت روزانه از همراهی همیشگی این صفحات استفاده کنید. رنگ سفید انتخابی عالی برای صفحه جزیره و میز ناهار خوری است. چون هنگام غذا خوردن به شما احساس راحتی میدهد. برای بهتر نشان داده شدن این صفحات،استفاده از وسائل دکوری رنگ مشکی یا طلایی در ترکیب با این صفحات زیبایی دوچندانی را به آشپزخانه شما میدهد.به عنوان مثال اگر گلدان و مجسمه های مشکی یا سینی سرو طلایی داشته باشید.

کورین فرمینو سفید رگه طوسی برای مطب های خصوصی، آزمایشگاه ها به تکیه بر این ویژگی که رنگ سفید نماد آرامش و پاکیزگی است میتواند انتخاب موثرتری باشد تا هم پرسنل و هم مراجعه کنندگان از بودن در این فضا احساس آرامش و خوبی داشته باشند همچنین برای فضاهای رستوران و کافه ها رنگ سفید به دلیل اینکه نماد آرامش است، برای زمان کوتاهی که شما قصد دارید چای یا قهوه تان را سرو کنید و یا در آرامش غذایتان را نوش جان کنید، بازتاب رنگ سفید به شما این آرامش بهتری خواهد داد.

کاربرد کورین فرمینو سفید و رگه های ملایم طوسی

با توجه به نکاتی که خواندید انتخاب کورین فرمینو سفید رگه طوسی برای شما مناسب است اگر

  • شما سبک مدرنیته را دوست دارید
  • فضای شما کوچک است یا از منابع نور طبیعی خوبی بهمره مند نیست و شما می خواهید فضایتان بزرگ تر دیده شود و انعمس نور بیشتری داشته باشید.
  • به ترکیب های متضاد علاقه مندید
  • دوست دارید تناژ رنگی گرمی را در کنار سفید در نظر بگیرید
  • میخواهید از متریال طبیعی مانند چوب در طراحی خود استفاده کنید. که ترکیب چوب و کورین فرمینو سفید رگه طوسی به دکور زیبا را به نمایش خواهد گذاشت.
  • میخواهید فضایتان سبک سنتی خود را حفظ کند.
  • دوست دارید صفحات کابینت شما سفید باشد اما لگه و گرد و غبار را نشان ندهد.

توضیحات تکمیلی

وزن 1 کیلوگرم
ابعاد 368 × 76 × 1.2 سانتیمتر
متریال

برند

محصول کشور

حاوی رنگ

رنگ سرد یا گرم

رنگ تیره یا روشن

ویژگی بصری

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرمینو -عرض 76-سفید رگه طوسی-Fo533”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *