توتم-9107

203,500,000

 

لطفاً قبل از سفارش ، موجودی دقیق را استعلام کنید.

 

استعلام آنلاین قیمت

استعلام قیمتاستعلام قیمت استعلام قیمتاستعلام قیمت استعلام قیمت استعلام قیمت

 

100 عدد در انبار

مقایسه

توضیحات

کوارتز توتم 9107 با رنگ زمینه سفید به همراه رگه های نازک خاکستری در دکوراسیون می تواند ظاهری خیره کننده و زیبا برای آشپزخانه یا حمام و سرویس بهداشتی ایجاد کند. کوارتز به دلیل دوام بالا، نگهداری راحت ، مقاومت به خط و خش و جذابیت همیشگی، انتخاب محبوبی برای کانترها و صفحه کابینت می باشد. حضور رگه های نازک خاکستری در طراحی کوارتز تونم 9107 جذابیت بصری ظریف و عمق بخشده است و از نظر زیبایی شناسی رتبه بالایی را به خود اختصاص داده است. به دلیل سحتی بالا کوارتز و مقاوت بالای آن برای محیط های بیمارستانی و آزمایشگاهی نیز انتخاب بسیار مناسبی می باشد در نظر داشته باشید که در یک محیط آزمایشگاهی، داشتن سطوح منسجم و یکنواخت می تواند به یک فضای حرفه ای و سازماندهی شده کمک کند. کوارتز توتم 9107 سفید با رگه های نازک خاکستری می تواند ظاهری ثابت را در محیط های کاری مختلف ارائه دهد. همانطور که می دانیم رنگ های سفید و خاکستری، رنگ های خنثی هستند که می توانند به خوبی با تجهیزات آزمایشگاهی، مبلمان و دیگر اجزای مختلف هماهنگ شوند. با توجه به اینکه کوارتز مقاومت خوبی در برابر حرارت دارد برای کاربردهایی که ممکن است تجهیزات داغ روی سطح قرار گیرند مانند صفحه کابینت یا کارگاه ها، مناسب است.

اگر انتخاب شما برای صفحه کابینت، کانتر ، دیوارپوش سرویس بهداشتی و حمام، محیط آزمایشگاهی یا محیط کارتان کوارتز توتم 9107 سفید با رگه های نازک خاکستری است، حتما نکات زیر را برای طراحی زیبا و جذاب تر در نظر داشته باشید

ویژگی های کوارتز توتم 9107

  • ظرافت بی انتها:  کوارتز سفید ظاهری تمیز و ساده دارد که مکمل سبک های مختلف داخلی، از مدرن تا سنتی است. رنگ سفید کلاسیک است و حسی از ظرافت بی انتها را به فضای شما می دهد که از مد نمی افتد.
  • نگاه طبیعی: رگه های نازک خاکستری شبیه رگه های طبیعی موجود در برخی از انواع سنگ مرمر و گرانیت است. این ظاهر سنگی طبیعی، حسی از تجمل را به فضا می‌افزاید.
  • تطبیق پذیری: ترکیب رنگ سفید با رگه های خاکستری همه کاره است و به راحتی می توان آن را با رنگ های مختلف کابینت و عناصر طراحی داخلی ست کرد. کوارتز توتم می تواند کابینت های روشن و تیره را تکمیل کند و با طرح های رنگی مختلف مناسب است.
  • عمق بصری: رگه های خاکستری عمق بصری ظریفی به محیط اضافه می کند و از ساده به نظر رسیدن صفحه کابینت شما آن جلوگیری می کند. این امر جذابیت کلی آشپزخانه یا هر محیط انتخابی دیگر، را افزایش می دهد.
  • نقطه کانونی: الگوی رگه ای منحصر به فرد ایجاد شده، توسط رگه های خاکستری می تواند به عنوان یک نقطه کانونی عمل کند، توجه را به روی کانتر جلب کند.
  • انعکاس نور: سطوح سفید فضاها را روشن تر می کند و به فضا احساس دلبازی بیشتری می دهد. اضافه شدن رگه های خاکستری بدون غلبه بر روشنی رنگ سفید، به خودی خود یک ویژگی منحصر بفرد می باشد.
  • تعمیر و نگهداری آسان: مانند همه میزهای کوارتز، کوارتز توتم 9107 سفید با رگه های خاکستری مقاوم در برابر لکه است که تمیز کردن و نگهداری آن را آسان می کند. هنگام جفت کردن کوارتز توتم 9107 سفید با رگه های خاکستری با کابینت، طرح رنگ کلی اتاق را در نظر بگیرید و رنگ های کابینت را انتخاب کنید که مکمل و زیبایی کانتر را بیشتر به نمایش بگذارد. علاوه بر این، ترکیب رنگ سفید و خاکستری فرصتی برای بازی با دیگر رنگ های برجسته و عناصر تزئینی در فضا را فراهم می کند.

به طور کلی، صفحه کابینت کوارتز توتم 9107 سفید با رگه های خاکستری نازک در دکوراسیون می تواند نقطه کانونی زیبایی را در هر طراحی آشپزخانه یا هر محیط دیگر، ایجاد کند و  سادگی و کارایی را به فضا اضافه کند.

 

توضیحات تکمیلی

وزن 120 کیلوگرم
ابعاد 300 × 140 × 1.2 سانتیمتر
متریال

ماده اولیه

شرکت سازنده

محصول کشور

برند

حاوی رنگ

رنگ تیره یا روشن

رنگ سرد یا گرم

ویژگی بصری

درجه کیفی

,

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “توتم-9107”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *