توتم-9110

203,500,000

 

لطفاً قبل از سفارش ، موجودی دقیق را استعلام کنید.

 

استعلام آنلاین قیمت

استعلام قیمتاستعلام قیمت استعلام قیمتاستعلام قیمت استعلام قیمت استعلام قیمت

 

95 عدد در انبار

مقایسه

توضیحات

توتم 9110 شاهکار بی نظیر دیگری از کوارتز ایرانی توتم است. این محصول با کد 9110 با رنگ زمینه سفید و خیره کننده و رگه های بلند طوسی یک انتخاب عالی برای کانتر و دیگر سطوح است. زمینه سفید با رگه‌های خاکستری ظاهری از سنگ مرمر طبیعی را القا کرده و ظاهری مجلل را بدون نیاز به نگهداری و هزینه‌های زیاد مرتبط با سنگ طبیعی ارائه می‌کند. این ترکیب زیبا، ظاهری کلاسیک دلرد که مکمل سبک های مختلف طراحی داخلی است. پالت رنگ خنثی سفید و خاکستری بکار رفته در کوارتز توتم 9110 به شما این اجازه را می دهد تا با طرح های رنگی مختلف و سبک های طراحی  با هر دو فضای داخای مدرن و کلاسیک به خوبی کار کنید.

ویژگی های انتخاب توتم 9110

  • ترکیب رنگ سفید و خاکستری جاودانه است، از مد نمی افتد و برای سال های آینده شیک خواهد ماند و طول عمر را در طراحی شما تضمین می کند.
  • کوارتز توتم 9110 با رنگ زمینه سفید و رگه های خاکستری فضا را روشن می کند و محیطی تمیز و تازه ایجاد می کند. این ویژگی در طراحی مخصوصاً برای اتاق‌های کوچکتر یا تاریک‌تر که می‌خواهید نور و حسی مطبوع به آن اضافه کنید، مناسب است.
  • مانند تمام سطوح کوارتز، توتم 9110 سفید با رگه های خاکستری بسیار بادوام و مقاوم در برابر خط و خش، لکه و ضربه است و آن را به گزینه ای ایده آل برای سطوحی که بیشترین استفاده را دارد مانند آشپزخانه و پیشخوان های بیمارستان و هتل، تبدیل می کند.
  • بر خلاف سنگ‌های طبیعی، الگوهای رگه‌بندی در کوارتز توتم 9110 با رنگ سفید و رگه‌های خاکستری در سرتاسر آن ثابت می باشد و ظاهری یکنواخت را تضمین می کند و نیاز به تطبیق را کاهش می‌دهد.
  • در حالی که کوارتز سفید با رگه های خاکستری می تواند شبیه سنگ مرمر درجه یک باشد، به طور کلی آن را به یک جایگزین مقرون به صرفه  تبدیل می کند.

نکاتی در انتخاب توتم 9110 در طراحی

  • اگر از کوارتز توتم 9110 سفید با رگه های خاکستری را به عنوان میز آشپزخانه استفاده میکنید، می توانید رنگ پایه های میز یا رنگ صندلی را سفید انتخاب کنید تا با رگه های خاکستری به جذابیت بصری  فزوده شود.
  • انتخاب رنگ های متضاد مانند مشکی یا زنگ های گرم در کنار این صفحه، منجر می شود که سطوح شما کاملا بخ چشم بیایند.
  • استفاده از کف پوش های سفید یا خاکستری روشن یا کفپوش چوبی برای تکمیل کوارتز سفید با رگه های خاکستری می تواند ظاهری هماهنگ و متعادل در فضا ایجاد کند.
  • انتخاب روشنایی های مدرن در طراحی با صفحه کوارتز توتم 9110، طراحی را تکمیل میکند و فضا را بهبود می بخشد.
  • می توانید از عناصر طبیعی مانند چوب یا گیاهان زیبا برای افزودن گرما و بافت به طراحی داخای خود استفاده کنید تا عمق و بافت بهتری را به فضایتان ببخشید.

کوارتز توتم 9110 سفید با رگه های خاکستری چه به عنوان میز آشپزخانه، چه روشویی حمام یا دیگر سطوح داخلی استفاده شود، ظرافت و زیبایی را به فضای شما می بخشد. ترکیبی از دوام، نگهداری کم و زیبایی همیشگی، آن را به متریالی بسیار مطلوب برای کاربردهای مختلف مسکونی و تجاری تبدیل کرده است.

توضیحات تکمیلی

وزن 120 کیلوگرم
ابعاد 300 × 140 × 1.2 سانتیمتر
متریال

ماده اولیه

شرکت سازنده

محصول کشور

برند

حاوی رنگ

رنگ تیره یا روشن

رنگ سرد یا گرم

ویژگی بصری

درجه کیفی

,

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “توتم-9110”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *