سنگ آفرینان کوشا – کایند استون

شرکت سنگ آفرینان کوشا – کایند استون سهامی خاص شماره ثبت ۱۵۲۴ و شناسه ملی ۱۰۸۶۱۱۶۴۸۲۶ در سال ۱۳۸۸ ثبت گردید که از سال ۱۳۸۷ با هدف تولید سنگ کوارتز در استان لرستان ، شهرستان ازنا مشغول به فعالیت شده بود، و اقدام به تولید سنگ کوارتز مهندسی با برند کایند استون به عنوان برند محصولات سنگ کوارتز مهندسی شرکت سنگافرینان کوشا شروع به تولید نمود. در حال حاضر نیز با مدیریت آقای محمد تقی خداکرمی مشغول به فعالیت می باشد.

کایند به معنای مهربان و استون در لاتین به معنای سنگ است و کاینداستون همان سنگ مهربانی است که حس زیبای زندگی را در قالب خلق بدیع ترین دکوراسیون داخلی از محصولات سنگ کوارتز مهندسی ایجاد می نماید.
سنگ آفرینان کوشا - کایند استون

کاینداستون

سنگ آفرینان کوشا – کایند استون یکی از چند شرکت تولید کننده کوارتز در کشور می باشد که امیدداریم بتوانیم در آینده میزان فعالیت بیشتری را از آن در عرصه کوارتز در کشور ملاحظه کنیم و صد البته که شاهد درخشش این شرکت در عرصه بین المللی و صادرات را شاهد باشیم.

با آرزوی بهترین ها برای دلسوزان و تولیدکنندگان عزیز کشورمان که با تمام وجود همه زندگی خود را به پای رشد این خاک قرار می دهند.

 

نمونه و سمپل کوارتز کاینداستون گروه ابروبادی:

کاینداستون-ممتاز-کرم کاینداستون-ممتاز-طوسی کاینداستون-ممتاز-سفید کاینداستون-ممتاز-مشکی کاینداستون-ممتاز-مشکی

نمونه و سمپل کوارتز کاینداستون گروه رگه بلند:

کاینداستون-ممتاز-Eternal کاینداستون-ممتاز-619-سفید کاینداستون-ممتاز-کلکته کاینداستون-ممتاز-کاینداستون-711-eternal کاینداستون-ممتاز-کلکته

نمونه و سمپل کوارتز کاینداستون گروه دونه دار:

کاینداستون-مشکی کاینداستون-148-Sanded کاینداستون-118-( کاینداستون-سفید کاینداستون-مشکی

برای مشاهده نمونه های بیشتر این مجموعه اینجا کلیک کنید.

برای سفارش محصولات کاینداستون با شماره ۰۲۱۶۶۹۰۸۶۰۰  تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *