معرفی مارمونایت مقایسه، مزایا و معایب، قیمت و سمپل

معرفی سنگ مارمونایت و بررسی قیمت مارمونایت و خرید مارمونایت

معرفی مارمونایت

یکی از انواع سنگ های مصنوعی که بسیار شبیه به سنگ کورین و با تنها یک تفاوت کوچک است را می توان سنگ مارمونایت معرفی کرد. در این مطلب قصد داریم خیلی مختصر به معرفی این نوع سنگ ها بپردازیم و در رابطه با ویژگی های آنها کمی صحبت کنیم.

مارمونایت (Marmonite) چیست؟

یکی از انواع سنگ های مصنوعی که در کشورمان به تولید میرسد را می توان سنگ مارمونایت به شمار آورد. متریال مورد استفاده برای این نوع از سنگ های مصنوعی مشابه متریال کورین بوده و برای همین هم این سنگ ها کلیه خواص و ویژگی های کورین ها را دارا هستند. البته به غیر از یک ویژگی بسیار مهم کورین ها که چیزی نیست به غیر از خاصیت ترمیم پذیری آنها. جالب است بدانید این سنگ های مصنوعی با توجه به طرح ها و برجستگی هایی که دارا هستند از نظر شکل ظاهری بسیار شبیه به سنگ های طبیعی هستند.

اگر شما هم می خواهید در جاهای مختلفی از منزل و یا ساختمان خودتان از سنگ استفاده کنید ولی دنبال طرح های زیباتری می گردید، می توانید از سنگ های مصنوعی، با قابلیت های فراوانی که دارند استفاده کنید. این نوع سنگ ها تنوع بسیار بالایی دارند که زیبایی  را به ساختمان شما هدیه می دهند.

 

تفاوت مارمونایت با کورین و کوارتز

این سه سنگ دارای ویژگیهای مشترکی به شرح زیر هستند:

  1. مقاوم در برابر رطوبت
  2. مقاو در برابر قارچ و باکتری و …
  3. دارای سطحی صاف و صیقلی
  4. عدم حساسیت در نگهداری
  5. در مقایسه با سنگ های طبیعی هم سبک تر و هم ارزان تر هستند
  6. از نظر طرح و رنگ متنوع هستند

تفاوت هایی که برای سنگ مارمونایت با کورین و کوارتز مطرح میشود به شرح زیر است:

  •   از نظر قابلیت خم پذیری و انعطاف کورین ها از دو نوع دیگر بهتر هستند.
  •   برخلاف کوارتز و مارمونایت، کورین ها با قابلیت ترمیم پذیری به بازار عرضه میشوند.
  •   کورین ها را می توان بدون درز نصب کرد، در حالی که کوارتز و مارمونایت بدون درز اجرا نمی شوند.
  •   کوارتز دارای مقاومت بسیاری بالایی است. پس از آن مارمونایت و در رتبه آخر کورین ها هستند.

مارمونایت تفاوت مارمونایت با کورین و کوارتز

کاربرد مارمونایت

کاربردهای سنگ مارمونایت و سایر سنگ های مصنوعی مثل سنگ کورین و سنگ کوارتز، تفاوتی نمی کند و همگی در دسته هایی مثل دسته های زیر کاربرد دارند:

  •   روی کابینتی
  •   روی میزها
  •   استفاده به عنوان متریال دیوارهای داخلی
  •   کانتر آشپزخانه

البته همانطور که می دانید، این یک قاعده نیست و شما هر کجا که دلتان بخواهد می توانید از این سنگ ها استفاده کنید. ولی حتما قبل از تصمیم گیری در مورد استفاده از سنگ های مصنوعی در هرکجا که دلتان می خواهد. حتما با کارشناسان مشورت کنید، مشورت با کارشناسان وب سایت ما به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار دارد.

مارمونایت کاربرد مارمونایت

 

ابعاد اسلب مارمونایت

سنگ مارمونایت در اسلوب های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. سنگ مارمونایت هم در ضخامت و هم در ابعاد دارای انواع مختلفی است. مارمونایت های ۱۲ میلیمتری به منظور استفاده برای کانتر هستند و در مقابل مارمونایت های ۳ میلیمتری به منظور استفاده به عنوان دیوارکوب طراحی می شوند. همچنین این سنگ ها در سایزهای زیر به بازار عرضه می شوند:

  •   سایز ورق های کورین: ۳۶۸۰*۷۶۰ میلیمتر
  •   سایز کانتر جزیره:

o      3000*1000 میلیمتر

o      3200*1500 میلیمتر

 

میزان سختی مارمونایت

سنگ های مارمونایت دارای مقاومت سطحی تقریبا ۵٫۵ موهس است و میتوان آن را خیلی راحت به کمک ابزارهای برش سنگ کورین برش داده و استفاده کرد. مقاومت این سنگ مصنوعی کمی بیش از کورین و اندکی کمتر از کوارتز است و می توان اینطور گفت که سختی و مقاومت آن مانند به خش بین کورین و کوارتز است.

 

خصوصیات مارمونایت نسبت به سایر محصولات

مارمونایت از نظر شکل ظاهری شبیه به برندهای سنگ کوارتز بوده و خیلی راحت می توانیم آن را به وسیله ابزارهای کورین برشکاری کنیم. یکی از مهمترین مزیت های این سنگ ها این است که آنها به هیچ عنوان دردسرها و مشکلاتی که برای نصب صفحه های سرامیک و کوارتز وجود دارد را ندارند. در مقابل ین سنگ ها برای ابزار زدن مناسب نیستند چون که لایه مرکزی بدون رگه است و لذا آنها را عموما به شکل فارسی بر نصب می کنند. در زیر مقایسه کوتاهی بین این سنگ ها با کوارتز و کورین را مشاهده می کنید:

  •   مقاومت مارمونایت در مقابل خط و خش از کوارتز کمتر بوده اما از کورین اندکی بیشتر است.
  •   برای نگهداری مارمونایت باید دقت بیشتری به خرج دهید چون سط آن به شکل چاپ بوده و خاصیت ترمیم پذیری هم ندارد.
  •   شکل ظاهری و سطح رویی این سنگ ها مات و برجسته بوده و به همین دلیل هم کاملا شبیه به سنگ های طبیعی هستند.
  •   چه رنگ های تیره و چه رنگ های روشن این سنگ ها به یک شکل نگهداری می شوند. در حالی که برای سنگ های کورین نگهداری رنگ های تیره سخت تر و مشکل تر است.
  •   با توجه به طراحی و عرضه سنگ مارمونایت در ابعاد ۱۰۰*۳۰۰  و ۳۲۰*۱۳۰ سانتی متری این سنگ ها کاملا مناسب ساخت جزیره هستند.
  •   بسته بندی اسلب ها با یکدیگر متفاوت بوده و محصولات در داخل فوم بسته بندی شده و با داخل کارتون های پلیمری مقاوم هستند.

مارمونایت مزایا و معایب مارمونایت

 

معایب مارمونایت

یکی از مهمترین معایبی که برای سنگ مارمونایت مطرح می شود اجرای آن به شکل همراه با درز است، دقیقا به همان شکلی که برای کوارتز انجام می شود. هرچند باز هم مارمونایت ها از درز کمتری نسبت به متریال های مشابه برخوردار هستند و پوشش بیشتری دارا هستند. علاوه بر این برخلاف سنگ های کورین، مارمونایت ها قابل ترمیم هم نیستند.

 

مقالات مرتبط: ویژگی سنگ های کورین

 

آموزش مارمونایت

اگر دوست دارید نصب و اجرای سنگ مارمونایت را آموزش ببینید می توانید برای کارآموزی به کارگاه ها و و کارخانه های تولید کننده این سنگ مراجعه کنید. علاوه بر این نصاب هایی که کار نصب و اجرای مارمونایت ها را انجام می دهند هم گزینه مناسبی برای شروع آموزش هستند.

حتما می دانید که نصب و اجرای مارمونایت یکی از مشاغلی است که امروزه می تواند درامد خوبی را برای شما داشته باشد. یکی از مشاغلی که نسبتا یادگیری آسانی دارد و همچنین درآمد خوبی دارد. تمام تلاش گروه ما این است که بتوانیم کارگاه های آموزش اجرای مارمونایت را برگزار کنیم. در صورتی که بخواهیم کارگاه اجرای مارمونایت را برگزار کنیم حتما از طریق وبسایت و شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

 

سمپل و قیمت مارمونایت

در ادامه قصد داریم توضیحاتی کوتاه در مورد قیمت و سمپل سنگ های مارمونایت ارائه دهیم که به شرح زیر هستند:

مارمونایت انواع سمپل مارمونایت

 

سمپل مارمونایت

در دفترهای فروش سنگ های مصنوعی شما می توانید انواع مختلف سمپل های مارمونایت را مشاهده کرده و سپس از میان آنها بهترین و مناسب ترین نمونه را انتخاب کنید. همچنین تصاویر انواع مارمونایت را ما در وب سایت مان برای شما گذاشته ایم  که می توانید مشاهده کرده و از بین طرح های مختلف یکی را انتخاب کنید.

قیمت مارمونایت

از نظر قیمتی مارمونایت ها با کورین ها و کوارتزهای گران قیمت ایرانی برابری می کنند. پس نمی توانیم آنها را سنگ هایی ارزان قیمت معرفی کنیم. مارمونایت سنگ گران قیمتی است که اکثرا در خانه های لوکس ایرانی استفاده می شود. زیبایی خیره کننده ای دارد و تنوع طرح در آن بسیار زیاد است. اما باید توجه داشته باشید که شاید کیفیت آن به اندازه کورین و کوارتز نباشد.

کاتالوگ سنگ مارمونایت

اگر قصد خرید سنگ مارمونایت را دارید می توانید ابتدا انواع مختلف این سنگ ها را از داخل کاتالوگ های طراحی شده مشاهده کنید. سپس از میان سمپل های موجود در کاتالوگ رنگ و طرح مورد نظرتان را انتخاب کرده و سفارش خود را نهایی کنید.

 

 

برای مشاهده نمونه های بیشتر این مجموعه اینجا کلیک کنید.

برای سفارش محصولات سنگ مارمونایت با شماره : ۰۲۱۶۶۹۰۸۶۰۰ تماس حاصل نمائید.

 

نظر خود را در مورد مارمونایت بنویسید

نظرات خود را در مورد مارمونایت در انتهای همین صفحه بنویسید

رتبه کاربران: 3.54 ( 6 votes)

۴۸ نظر

  1. سلام شما ابعادی هم فروش دارید بطول ۱۷۵ یا ورق کامل میفروشید
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سلام
      بستگی به موجودی روز انبار دارد. باید در زمان سفارش تکه ورق با دفتر هماهنگ کنید تا بررسی کنیم.
      سپاس

  2. کریم محمدزدده

    سلام روز بخیرجهت نمایندگی فروش در تبریز چه باید کرد بتده خود تولید کننده سنگ مصنوعی هستم و در کار دکوراتیو فعالیت دارم ‌لطفا راهنمایی کنید جهت همکاری

    • با سلام
      برای اطلاع از نحوه همکاری با این شماره تماس بگیرید و هماهنگ بفرمائید :
      ۰۲۱۶۶۹۰۸۶۰۰
      سپاس

  3. سلام من برای جزیره 2.5 *0.93 مارمونایت ککته گلد میخواستم قیمت و چطور بابد سفارش بدم؟

    • سلام
      از طریق دفتر پیگیری کنید. انشالله بشه تقدیم می شه:
      02166908600

    • با سلام
      این مورد توسط مجری ها انجام می شود.
      پیشنهاد می شود از صفحه مجریان فعال در سایت یک مجری در هر شهری که مدنظرتان هست همکاری نمایید:
      depoo.org/mojri
      سپاس

  4. معثومه خافی

    سلام وخسته نباشید
    بین سنگ مارمونایت وکوارتز وspl کدوم بهتره لطفا راهنمایی کنید

    • با سلام
      نوع جنس و بعضاً طرح ها و قیمت هاش و شرایط اجراش متفاوت هستند، شاید بد نباشه دفتر تشریف بیارید و نمونه ها و کارهای اجرا شده اش را از نزدیک بازدید بفرمائید.
      سپاس

  5. این مارمونایت خیلی جنس ضعیفیه.
    واقعاً استفاده از مارمونایت یک اشتباهه

    • اگر از کیفیت رضایت نداشتید می توانید از برندها یا محصولات مشابه استفاده کنید.

    • در نهایت هر محصولی مدافعان یا مخالفان خودش را دارد. ممکن است این منظر شما یک جنس ضعیف باشد ولی از منظری هم مدافعان خاص خودش را دارد.

  6. آقا شما چرا دفاع بیخود می کنید؟
    گنجشک است که به جای قناری رنگ شده است و می فروشید.
    جنگلی که شیر نداشته باشه قورباغه توش هفت تیر می کشه. وقتی دولت واردات سایلستون را ممنوع کرد یه محصولی فقط با رنگ و لعاب مارمونایت میان این وسط جولان می ده با این قیمت های بالاش.

    • آقا حمید ما نه مدافع هستیم و نه مخالف. وظیفه سایت ما اطلاع رسانی محصولات موجود در بازار است و مزایا و معایبش و کالیته اش را معرفی می کنیم. حق انتخاب با مشتری است. مارمونایت تبلیغات قوی کرده و در بازار به خوبی جا افتاده است. در نهایت هر کسی مختار در انتخاب است. مارمونایت طرح و رنگ زیبایی داره که واقعاً در نبود سایلستون خیلی خوب تونست خلاء بازار را پر کند.

    • در مورد قیمت بالا هم هر محصول و برندی قیمت خودش را داره. مارمونایت ممکن است با توجه به تبلیغات گسترده و تقاضای ایجاد شده یا شاید بر مبنای هزینه تولید بالا یا به عنوانی قیمت بالایی بفروشه. مالک محصول هر قیمتی که خودش صلاح بداند لحاظ می کند و ما هم همان قیمت را منتشر می کنیم و این شما هم هستید که با این قیمت خرید کنید یا خرید نکنید.

  7. ولی من کاری با کیفیت خود مارمونایت ندارم. اما از نظر من که مجری کورین و کوارتز و پرسلان و مارمونایت هستم انتخاب های بهتری هم به نسبت مارمونایت می تونه وجود داشته باشه مثل پرسلان یا حتی کوارتز
    هم کیفیت و هم استحکام بالاتری دارند به نسبت مارمونایت و هم قیمت بهتری دارند. یه زمانی مارمونایت قیمتش پایین بود و پرسلان و کوارتز بالا و می ارزید به جای پرسلان و کوارتز مارمونایت مشتری بزنه ولی الان دیگه مارمونایت از پرسلان و کوارتز هم گرون تر شده و به نظر من اگه قراره خط درز پیدا باشه سرامیک پرسلان و کوارتز گزینه مناسب تری هستند.

    • ممنونم از وقت و نظری که گذاشتید.
      این نظر شما از نگاه مصرف کننده خانگی است ولی از نظر شما که مجری کوارتز و سرامیک هم هستید. ولی در بسیاری از شهرهای ایران ماشین آلات و تجهیزات اجرای سرامیک پرسلان و سنگ کوارتز را ندارند و در نهایت حداقل بخاطر نبودن مجری متریال هایی که شما می فرمائید مارمونایت گزینه مناسب تری هست. چون کوارتزکار یا سرامیک کار بخواد مثلاً از تهران بیاد به یک شهر دیگه هزینه های رفت آمد بالاتری خواهد داشت و در آن صورت توجیه باز با مارمونایت است.

  8. طرح پاندا مارمونایت را زدیم بعد نصب فهمیدیم به صورتی می زنه. اینقدر هم گرون شده که توجیه نداره بخواهیم بکنیم چیز دیگه ای بزنیم و به مجری مارمونایتمون هم گفتیم میگه مارمونایت همینطوریه و کاریش نمیشه کرد. نمی دونم چکارش کنیم و خیلی اعصابم خرده

    • هر محصولی در ابتداری کار مشکلات خودش را دارد. مارمونایت در ابتدای عرضه چنین مشکلاتی را داشت. ولی رفته رفته سعی کرده است که این مشکلات را مرتفع نماید. در نهایت مارمونایت متریال جدیدی است و ممکن است تا به بلوغ کامل مثل کورین برسه کمی طول بکشه و کمی از این مشکلات داشته باشد. برای رفع مشکلاتان با ما تماس بگیرید سعی می کنیم اگر مشکل خاصی باشد اگر تونستیم کمک کنیم حل بشه انشالله.

  9. سلام
    پولیش مخصوص مارمونایت مارکوئیا موجود هست؟
    چطور همیشه براق نگهداری بشه؟

  10. سلام. وقت بخیر.
    من فکر میکنم برای روشویی و سینک آشپزخانه مارمونایت بهترین انتخابیه که میتونیم داشته باشیم. واقعا زیبا و باکیفیت

    • حسین مداحی

      ممنونم از نظرتون. البته خب سنگ ها و کالاهای بهتری هم وجود داره توی بازار ولی خب مارمونایت هم زیبا و خوب هست.

    • فقط زیبایی داره لعنتی
      ولی اگه خط و خش افتاد دیگه هیچ کاریش نمی شه کرد و باید فقط انداخت دور که اونم تو آشپزخانه شدنی نیست کلا

  11. سلام
    مارمونایت فقط زیبایی داره
    ولی نمیشه به عنوان یک جنس عمری روش حساب کرد
    بقولی فقط روز تحویل قشنگه
    بعدش باید خیلی با ناز و اداهاش ساخت

  12. چرا اینقدر قیمت این برند بالاست؟
    مگر نه اینکه تو اجرا نه ساب داره و نه پولیش داره و درز هم مشخصه و گم کردن درز هم مثل کورین نداره که بخواد سخت باشه.
    پس چرا اینقدر قیمت های مارمونایت بالاست ؟
    مگه چه خبره؟؟؟؟

    • در مورد مواردی که فرمودید صحیح است و دقیقاً مواردی که گفتید در مورد هزینه های اجرا در مورد مارمونایت صدق می کند. و البته یکی از مزیت های مارمونایت همین موارد هست که اجرا را برای خیلی از همکارانی که براشون اجرای کورین یا کوارتز سخت هست اجرای مارمونایت براشون آسون میشه. مخصوصاً کابینت کارهای عزیزی که می خوان تازه شروع کنند مارمونایت گزینه خوبیه برای شروع کردن. البته به شرطی که ورق به این حساسی را خراب نکنند یموقع.
      اما علت گرانی مارمونایت بیشتر دستمزد آن نیست. کلاً قیمت ورقش بالاست و هزینه های اسلبش بالاست. از لینک مربوط به قیمت های مارمونایت می تونید لیست قیمت های اسلب هاشون را ملاحظه کنید: قیمت مارمونایت

      • خوب این چه کاریه کوارتز انتخاب می کنم ، اگه قراره خط درز پیدا باشه و هم قیمت کوارتز هم در بیاد که همون کوارتز می کنم که خیالم هم راحت تر باشه.

      • این قطعاً حق شماست که هر متریال یا برندی را انتخاب کنید. در نهایت تفاوت هایی بین کورین و کوارتز هست که می تونید بررسی کنید و صحیح ترین انتخاب را داشته باشید.
        از این لینک کلیک کنید و تفاوت های کورین و کوارتز و مارمونایت و سنگ طبیعی را دقیق تر بررسی کنید : مقایسه کوارتز و کورین

  13. مارمونایت به نظرم یکی از زیباترین سنگ هایی هست که توی دنیا داره تولید میشه و تنوعش خیلی نظر من رو جلب کرده. البته که فکر می کنم با توجه به نظرات دوستان زیاد سنگ مقاومی نیست و بعد از اینکه خش افتاد دیگه نمیشه کاریش کرد. ولی خب در کل می تونه گزینه خوبی باشه.

    • حسین مداحی

      سلام. ممنونم از نظرتون. بله بالاخره هرکسی انتخابی داره و هر انتخابی مزایا و معایب خودش رو داره. امیدوارم که بتونیم بهتون کمک کنیم توی انتخاب تون.

  14. بهنوش صفری

    سلام. از کجا میتونم مارمونایت بخرم؟!

    • حسین مداحی

      سلام وقت بخیر. کارشناسان ما به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شما هستن.
      اگر می خواید که در رابطه با خرید مارمونایت مشاوره بگیرید می تونید از طریق بخش جت آنلاین و یا راه های ارتباطی در صفحه تماس با ما با کارشناسان ما صحبت کنید.
      ممنونم از نظر شما

  15. سلام به شما و ممنون بابت خدمات خوبتون.
    بقیه دوستان راست میگن. من از مارمونایت استفاده کردم. ولی خب متاسفانه کیفیتش شاید به کورین نمیرسه. ولی در عوضش زیبایی خاصی داره به نظرم. مارمونایت زیباست ولی اگر برگردم به عقب شاید کورین رو انتخاب کنم. اگرچه قیمت بالایی هم داره به نظرم.
    در نهایت ممنونم از خدمات عالی تون

    • با سلام
      ممنون از اینکه ما را انتخاب کردید و خوشحالیم در خدمت شما هستیم و بودیم.
      به دلتون بد راه ندید و از زیبایی که داره استفاده کنید و لذتش را ببرید.
      انشالله مشکل خاصی پیش نمیاد و همیشه راضی خواهید بود.
      سپاسگزاریم

  16. قیمت هاش را کجا میشه دید؟
    بعد سایزهای مختلف داره مارمونایت و هر سایز یه قیمتی داره ؟
    جایی هست بشه سایز و قیمت مارمونایت را یکجا ببینیم؟
    ممنونم

    • با سلام
      از داخل صفحه لیست قیمت مارمونایت کلیه سایزها و طرح ها و قیمت ها را می تونید یکجا همه را ببینید.
      در صفحه مقایسه هم می تونید جزئیات را ببنید.

  17. سلام
    والا این کابینت کارها یه چیز می گن. کورین کارها یه چیز می گن. تو اینستاگرام یه چیز دیگه میگن. خلاصه ما نفهمیدیم که کی چی می گه آخرش و این مارمونایت بزنیم یا نزنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • کابینت کارها چون مارمونایت ساب و پولیش نداره دوستش دارند و می بینند دستمزد کورین را می گیرند و نصب کورین نداره در واقع. کورین کارها هم براشون مارمونایت راحت تره، فقط بدیش اینه که اگه موقع کار روش خط و خش انداختند بیچاره می شن، ممکنه یکم بترسند بر سراغش و تا تحویل بدن و خلاصه بزنند از خونه مشتری بیرون استرس دارند. ولی تو این سایت همه چیزش تکمیل بود اطلاعاتش و کامنت هاش هم خیلی خوب بود. از اطلاعات این سایت تشکر می کنم واقعاً

    • ببینید منطقی هستش که هر کسی بنا به شرایط خودش به شما مشورت بده. این شما هستید که باید با توجه به شرایط خودتان بهترین انتخاب را بکیند.
      در کل ما در صفحه مقایسه کورین و کوارتز و مارمونایت و اس پی ال و سنگ طبیعی کامل تفاوت ها و معایب و مزایای هر کدام را گفتیم. مقایسه کنید و انشالله درست ترین انتخاب را بکنید.
      لینک صفحه مقایسه : مقایسه کوارتز و کورین و مارمونایت و اس پی‌ ال

  18. خواهشا این مارمونایت لعنتی را از روی سایت بردارید، یه جنس به درد بخورتر بذارید جاش. آخه چیه این مارمونایت جدی جدی. هر چی کابینت کاره میاد فقط مارمونایت و فقط مارمونایت و فقط مارمونایت. بعد که نصب میشه بله به به و چه چه چقدر قشنگ، بعد یه مدن که مصرف می کنی می فهمی عجب غلطی کردیم. یه خط میوفته هیچ کاریش نمیشه کرد و فقط می تونیم ناراحت بشیم. امان از دست این کابینت کارها که یه سمپل مارمونایت گرفتند دستشون و هی مارمونایت و مارمونایت و مارمونایت می کنند.

    • آخه مارمونایت نصبش خوراک کابینت کارهاست، نه ساب داره و نه پولیش و بقولی فقط یه چسبوندن داره و توقع هم نمیره که درزش تمیز دربیاد چون رگه هاش نمی خونه و بقولی میشه درزش را توجیه کرد. برا همین کابینت کارها مارمونایت را دوست دارند ، دستمزد کورین و کوراتز را می گیرند و چهارتا تیکه را به هم با چسب می چسبونند و یا علی و پولشون می گیرند و می‌رن.
      قبلش با چهارتا کورین کار مشورت می کردید که بعدش غصه نخورید ??

      • البته الان مارک های جدید مشابهی هم اومده که به نظر میاد بهتر از مارمونایت هستند مثلا مارموکو دقیقا شبیه خود مارمونایته فقط تو بین کابینتی به جای دو میل سه میل داره که مقاوم تر میشه و یکم به نظر میاد جنس بهتری باشه.
        حداقلرکابینت کارها یه تحقیقی بکنند بلکه یه جنس بهتری مثل همین مارموکو حداقل بدن که مشکلاتش کمتر باشه لااقل. دیگه قراره سود کنند حداقل تحقیقاتشون هم کامل کنند به قول شما. فقط ما تحقیق نکنیم، اینها هم تحقیق کنند، ما بهشون اعتماد می کنیم انتظار داریم نظر کارشناسی بدن مثلا

    • جسارتا ما رسالت رسانه مون این هست که تمام برندها و شرکت ها و محصولات مربوط به صفحات کابینت را معرفی کنیم که همین مارمونایت یا حتی مارموکو فرقی نداره جزو محصولات مربوط به این صنعت هستند. ولی در سایت در قیمت مقایسه صفحات چاپی با بقیه متریال نکات خوب و بد هر کدام را نوشتیم که بتونید از همینجا اطلاعاتتون را تکمیل کنید.
      جسارتا ما به رسالت رسانه ای مون برای تکمیل اطلاعات عمل می کنیم و کاملا صادقانه رفتار می کنیم و انتخاب را به عهده خود کاربر قرار می دهیم .

  19. سلام
    مارمونایت توی چند روز دو پوسته شده دویه اش کنده شده

  20. سلام.
    مارمونایت اشغالی بیش نیست
    دو پوسته شده چند روزه
    رویه اش کنده شده

    • با سلام
      می تونید از متریال های جایگزین استفاده کنید. برندهای دیگر هستند که شرکت شان پشتیبانی خوبی هم می دهند. پیشنهاد می کنم قبل از خرید با همکاران متخصص ما مشورت کنید تا دقیق تر راهنمایی تون کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *