فیلر نسوز و ضد آب و ضدحریق FRT

گروه سنگ مصنوعی ایران تولید کننده و توزیع کننده انواع فیلرهای صنعتی متناسب با صنایع ضدحریق و عایق های حرارتی سیم و کابل های نسوز برق سه فاز و برق فشار قوی صنایع رنگ سازی (رنگ های قابل شستشو و نسوز) صنایع سنگ مصنوعی و سنگ کورین می باشد.

با فیلرهای صنعتی ما ضمن افزایش خواص ضد آب و ضدحریق محصولات قیمت نهایی محصولات خود را کاهش خواهید داد.

پودر ضدحریق FRT

فیلر صنعتی FRT چیست؟
فیلر صنعتی FRT به صورت پودر سفید رنگی است که با 98٪ سفیدی (بی نیاز از کاربرد رنگ سفید) جایگزینی ارزان قیمت برای هیدروکسیدآلومینیوم در صنایع ضدحریق محسوب می گردد.

شرکت سنگ مصنوعی ایران (استون گروپ) یکی از تولیدکنندگان پودر هیدروکسید آلمینیوم بوده و هست که در فرآیند تحقیق و توسعه طی ایجاد تغییراتی در شرایط کنترل شده تولید و محصول نهایی پودر فیلر FRT  را بر پایه هیدروکسید آلمینیوم برای اولین با در کشور ابداع نموده است این محصول علاوه بر افزایش خواص ضدحریق و آبگریزی نسبت به هیدروکسید آلمینیوم از قیمت پایین تری نیز برخوردار است و به این ترتیب از نظر صرفه اقتصادی و بهره وری خط تولید دست بالاتر را دارا است.

فیلر صنعتی FRT پودر سفید رنگی است که به شدت خواص ضد حریق دارد این فیلر اگر چه بر پایه هیدروکسید آلومینیوم تولید شده اما در مقایسه با هیدروکسید آلومینیوم از مقاومت حرارتی بالاتری برخوردار بوده و همچنین از قیمت به مراتب پایین تری برخوردار است. از نظر علم شیمی هیدروکسید آلومینیوم دارای سه واحد آب (‌OH) در مولکول خود هست که در مواجهه با حرارت زیاد سه بار آب آزاد می کند و تا 900 درجه حرارت مقاومت می کند اما FRT در ملکول خود دارای پنج واحد آب (OH) است و بنابراین در مواجهه با حرارت پنج بار آب آزاد می کند و لذا تا 1400 درجه گرما مقاومت می کند. FRT به دلیل برخورداری از آب بیشتر دذ مولکول خود علاوه بر خواص ضد حریق بیشتر از قیمت پایین تری نیز در مقایسه با هیدروکسید آلومینیوم برخوردار است.

جهت مشاوره رایگان و اطلاعات فنی یا ثبت سفارش با شماره 09122388968 تماس بگیرید و یا از طریق پیامک و واتساپ پیام دهید.

 

پودر FRT برای استفاده در سیمان ها و گچ های نسوز و ضدحریق تولید رنگ های صنعتی نسوز و همچنین به عنوان پودر عایق درون سیم و کابل های نسوز مخصوص انتقال برق سه فاز و برق فشار قوی جایگزین بسیار بهتر و کارآمد تر و به مراتب ارزانتری نسبت به هیدروکسید آلومینیوم می باشد.

این محصول تولید کشور ایران و اختراع ثبت شده شرکت استون گروپ (گروه سنگ مصنوعی ایران) می باشد.

 

فرآیند واکنش ضد حریق FRT در مقایسه با هیدروکسید آلومینیوم به چه شکل است؟

همانگونه که در بالا توضیح داده شد فیلر صنعتی FRT  در مولکول خود دارای 5 واحد OH است (در حال که هیدروکسید آلومینیوم 3 واحد OH دارد) که در مواجهه با شعله یا حرارت دقیقا مانند هیدروکسید آلومینیوم از هوای پیرامون خود یک هیدروژن دریافت کرده و به صورت H2O آب آزاد می کند اما تفاوت و برتری های عملکرد FRT نسبت به هیدروکسید آلومینیوم در واکنش ضدحریق در اینجاست که هیدروکسید آلومینیوم آب اول را در دمای 200 درجه سانتی گراد آزد می کند اما FRT  آب اول را در دمای 120 درجه آزاد می کند یعنی واکش ضد حریق خود را 80 درجه زودتر از هیدروکسید آلومینیوم آغاز می کند و در ادامه هیدروکسید آلمینیوم آب دوم و سوم را در دمای 400 و 900 درجه آزاد می کند اما FRT  آب دوم سوم چهارم و پنجم را در دما های 250 و 700 و 900 و 1400 درجه آزاد می کند و به این ترتیب برخلاف هیدروکسید آلمینیوم که نهایتا تا 900 درجه مقاومت دارد FRT  نهایتا تا 1400 درجه حرارت مقاومت داشته و همچنان آب آزاد می کند.

 

 

دیگر ویژگی های مفید FRT در صنعت چیست؟

سفیدی و آبگریزی

فیلر FRT  علاوه بر افزایش ویژگی ضدحریق بودن محصول شما به دلیل برخورداری از سفیدی (WHITENESS) بالا (98٪) محصول شما را از افزودن رنگ سفید بی نیاز می کند و همچنین FRT  از ویژگی آب گریزی بالایی برخوردار است که در صنایع خاص مانند رنگ های نسوز ساختمانی می تواند باعث ضد آب و در نتیجه قابل شستشو شدن محصول رنگ نهایی شما شود.

 

قیمت پایین در مقایسه با هیدروکسید آلومینیوم

پودر فیلر FRT  هرچند برپایه هیدروکسید آلمینیوم تولید شده اما به دلیل اضافه شدن دو مولکول آب از قیمت به مراتب ارزانتری نسبت به هیدروکسید آلمینیوم برخوردار است و به همین دلیل علاوه بر افزایش کارامدی محصول شما در آبگریزی ضدحریق بودن و سفیدی قیمت نهایی محصول شما را نیز کاهش می دهد. با جایگزینی FRT  با هیدروکسید آلمینیوم مدیریت خط تولید خود را به اوج بهره وری برسانید.

جهت مشاوره یا ثبت سفارش خرید FRT با شماره 09122388968 تماس بگیرید و یا از طریق پیامک و واتساپ پیام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *